{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

armen altså! {{forumTopicSubject}}

Manden ligger jo oppe sygehuset og vi ved ikke endnu om han kommer hjem idag eller ej. (han har KOL)

Planen har længe været at der i denne weekend er julehygge ved familie. Jeg skal arbejde nat i weekenden så vi sku bare komme lørdag morgen og så ku jeg sove hos dem, mens de andre hyggede sig..fint nok.

Nu ligger manden jo der endnu og jeg ringede så for at høre om de kunne tage sønnen i aften, da vi jo ik ved noget endnu, men det ku kun lade sig gøre hvis vi så hjalp til imorgen, da hun var meget stresset og de andre børn (min søns fætre/kusiner) også alle er der..Og der er noget stævne hun står for..
øhm det vil sige vi skal komme i morgen tidlig, manden skal slappe af og jeg skal sove...det kan jo ikke lade sig gøre hvis vi også skal hjælpe...

Så jeg overvejer at aflyse, for ingen af os får jo ro, men så har vi jo et problem med at få passet sønnen især hvis manden ikke kommer hjem...og ingen julehygge..

argh helt ærligt sikke en lorte weekend

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  armen altså!
  • #2   23. nov 2012 ja men så er der jo også problem hvis han skal blive på sygehuset...jeg har ingen der kan tage min vagt, og julehyggeplanlægningen er åbenbart dårlig planlagt så hvis han skal passes der kniber det jo åbenbart også...

Årh mand sikke noget L**t !!

• #3   23. nov 2012 altså hvis sønnen skal passes der, for så skal jeg nok også være der for at hjælpe alligevel ... Lige nu kunne jeg sgu godt bruge en ekstra på jobbet

• #4   23. nov 2012 Kan ikke helt se hvordan det skulle kunne give dem mindre tid til i morgen formiddag at jeres søn skal sove hos dem... At i ligefrem behøver at hjælpe til i morgen formiddag, bare fordi han har sovet der...

Det jo ikke en baby de skal rende rundt med på armen det halve af natten, så de er mere trætte i morgen formiddag. Og han er jo også så stor at han kan de fleste ting selv med spise, tøjskift og sådan.

• #6   23. nov 2012 Jeg fik en sød kollega til at tage min vagt i nat, så nu må vi se hvad lægerne siger i morgen, da han skal blive der igen i nat. enten skal han over i lungeafsnittet eller også må ha komme hjem, men han så bestemt ikke frisk ud!
    Der bliver også taget andre prøver nu, da hans ilt-niveau er alt for lavt i fht hans alder..

og ja så handler jeg med sønnen der lige brækker sig over det hele inde i butikken smiley
    Sikke en weekend!!

• #8   23. nov 2012 Tania, ingen kan tilsyndeladende hjælpe.... og ja jeg sys også at de måske lige kunne tænke lidt på at hjælpe når han nu er indlagt og jeg skal arbejde..mit job er meget svært at få lavet om, og vi er kun 2 på skift hele tiden, så melder en fra går det ud over den anden..super træls, så alt ramler bare lige sammen smiley

• #10   23. nov 2012 min far vil snakke med min bror, som muligvis kan hjælpe i morgen nat, hvis knægten stadig er syg, så det håber jeg brormand kan, det redder ihvertfald meget !

Denne weekend er vist bare en der skal overståes!

Kommentér på:
armen altså!

Annonce