armen altså! {{forumTopicSubject}}
Manden ligger jo oppe sygehuset og vi ved ikke endnu om han kommer hjem idag eller ej. (han har KOL)
Planen har længe været at der i denne weekend er julehygge ved familie. Jeg skal arbejde nat i weekenden så vi sku bare komme lørdag morgen og så ku jeg sove hos dem, mens de andre hyggede sig..fint nok.
Nu ligger manden jo der endnu og jeg ringede så for at høre om de kunne tage sønnen i aften, da vi jo ik ved noget endnu, men det ku kun lade sig gøre hvis vi så hjalp til imorgen, da hun var meget stresset og de andre børn (min søns fætre/kusiner) også alle er der..Og der er noget stævne hun står for..
øhm det vil sige vi skal komme i morgen tidlig, manden skal slappe af og jeg skal sove...det kan jo ikke lade sig gøre hvis vi også skal hjælpe...
Så jeg overvejer at aflyse, for ingen af os får jo ro, men så har vi jo et problem med at få passet sønnen især hvis manden ikke kommer hjem...og ingen julehygge..
argh helt ærligt sikke en lorte weekend
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Årh mand sikke noget L**t !!
jul 2008
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Det jo ikke en baby de skal rende rundt med på armen det halve af natten, så de er mere trætte i morgen formiddag. Og han er jo også så stor at han kan de fleste ting selv med spise, tøjskift og sådan.
jul 2008
Der bliver også taget andre prøver nu, da hans ilt-niveau er alt for lavt i fht hans alder..
og ja så handler jeg med sønnen der lige brækker sig over det hele inde i butikken
Sikke en weekend!!
jul 2008
jul 2008
Denne weekend er vist bare en der skal overståes!
armen altså!