{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.959 visninger | Oprettet:

Han siger at DP Mor slår ham!!! {{forumTopicSubject}}

Ved slet ikke hvordan jeg skal håndtere dette:
I sidste uge da jeg hentede min 3 årige søn fra DP, sagde han at DP Mor havde slået ham. ( han viste mig det samtidig ved at give sig selv en lussing, ligesom hun havde gjort) jeg tænkte meget over det, men har ikke gjort noget. I dag kom jeg så og hentede ham ret tidligt. Det første han siger da han ser mig, er at DP Mor har nevet ham i kinden og slået ham i numsen. Er så ked af det. Det ligner SLET ikke min søn at finde på sådan noget. Hvad skal jeg gøre?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han siger at DP Mor slår ham!!!
  • #1   3. dec 2012 snak med DPmor om det...

• #2   3. dec 2012 Jeg ville også tage fat i DP mor, det kan jo være kærlige "klap" et kærlig niv i kinden. Jeg "slår" også min dreng i numsen, når han går fordi han har en lækker lille mås :-).. Men han ville nok også sige jeg slår ham i numsen, for det er jo det jeg gør. men kærligt.

• Mummi
    Mummi Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 39
    #3   3. dec 2012 Jeg ville altid lade tvivlen komme barnet til gode.
    Jeg ville snakke med dagplejeren om det, men så ville jeg bagefter indberette det til den områdeansvarlige, eller hvad pokker det hedder.
    Sig det som det er, at du ikke aner, hvad det handler om, men at han har sagt det, og så må de jo følge op på det, hvis det gentager sig eller andre indberetter noget lignende
    I min verden er det på ingen måde ok (arbejder selv indenfor børne og ungeområdet, og kunne da aldrig drømme om at slå et barn uanset hvor kærligt det var)

• #6   3. dec 2012 snak med DP mor... og hør hvad hun har at sige.

fordi fx idag da jeg hentede min datter der aede jeg hende og hun begyndte at råbe: "Nej mor, du må ikke slå. Hold op med at slå"

så kan være der slet ikke er noget i det.

• #7   3. dec 2012 Mummi læs nu at der står slår i "".. Der er jo ingen ved deres fulde fem der slår deres børn.

• Mummi
    Mummi Tilmeldt:
    nov 2012

#8   3. dec 2012 Ninna jeg kan skam sagtens læse.
    Men når man arbejder med børn og unge, så er der altså nogle andre grænser end ved egne børn. Derfor forklarer jeg at uanset hvor kærligt man "slår" sine egne børn, så er det altså ikke noget man gør som professionel...
    Dvs. at en dagplejemor under ingen omstændigheder skal gå og klapse ungerne i måsen, selvom man som mor sikkert godt kan gøre det ved sit eget barn.

- Og jo, der er desværre rigtig mange der slår deres børn, selvom de umiddelbart er "ved deres fulde fem" smiley

• Mummi
    Mummi Tilmeldt:
    nov 2012

#10   3. dec 2012 ØØhh... Har jeg da nogensinde påstået det?? Ninna troede, at jeg misforstod hende, og det gjorde jeg ikke - jeg har da aldrig påstået at et klaps var at slå, så der er da ingen grund til at hidse sig op.

Og det er i øvrigt helt fint, at I mener, at det ikke er normalt at slå børn. Bliv for guds skyld ved med at have den holdning...
    Jeg har arbejdet så længe indenfor mit område at jeg desværre ved, at virkeligheden er anderledes. Men jeg synes, at jeres holdning er sund og rigtig, og ville sgu nogengange ønske, at jeg ikke kendte til alle de frygtelige eksempler på det modsatte.

• Katja H
    Katja H Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 10
    #12   3. dec 2012 Jeg ville bestemt også tage en snak med Dp mor om det, og det kan kun gå for langsomt efter min mening..

• #13   3. dec 2012 Men ville dagplejemoderen nu være ærlig hvis det var sandt? altså hvis hun ikke havde givet et kærligt puf i numsen eller taget blidt fat i kinden fordi han er sååå søød, men det var lidt overilet temperament fordi hun blev sur?

jeg klapper også min datter bagi hvis hun bukker sig ned efter noget, for så rejser hun sig op og griner -men det er ikke at slå.

• #14   4. dec 2012 Den smukke. Jeg ved at børn kender forskel. Men hvis han skal fortælle det til sin mor betvivler jeg at han ville bruge ordet klappe, men i stedet "slå".. Jeg siger ikke at hun ikke slå, -men man skal bare passe på ikke at gøre en fjer til 5 høns

• #15   4. dec 2012 Ja men nu står der ikke noget om at det gjore ondt. Hun lytter da også til sit barn, hvis hun tager en snak med DP. Og kan hun ikke rede gøre hvorfor han siger sådan eller kommer med en lam undskyldning. så skal han flyttes! Siger det bare igen, man skal passe på.

• Katja H
    Katja H Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 10
    #20   4. dec 2012 !!!! Undskyld, men bliver sku lidt harm over nogen af de ovenstående beskeder... Self.. skal man ikke sige at hun har slået ham, men eftersom han har sagt det mere end en gang, så er man sku da nød til at tage det seriøst...

Det kan sagtens gøres på en pæn måde over for DP mor, ved at sige, Ved du hva min søn han siger altså, ......

• #21   4. dec 2012 Den smukke: citer at der ingen steder stå at han er eller var ked af det. Piger vi er nød til at læse det TS skriver og ikke kommer andre og flere ord på end det der stå.

Hvorfor svare TS ikke på noget af dette en evt opdate

• #23   5. dec 2012 Den smukke: Så er det jo også en anden historie, så har han jo være ked af det ,ergo kan det ikke ha være rart, og det giver en anden vinkel og en anden historie!!!. Jeg siger bar man skal holde sig til det der er skrevet. og der står ikke at det gjore ondt

• #24   5. dec 2012 jeg syntes også man skal være meget forsigtig med at lave en masse drama men snak med dp. jeg passer en dreng som bed sig i tungen da jeg stoppede en stol han sad og kørte rundt på hvor efter han siger til min mand der kom ind af døren "milla bed mig i tungen" så de kan jo godt opfatte nogle ting forkert

• #25   5. dec 2012 ja ham her var også 3 år

• #26   8. dec 2012 Off topic - hvordan kan det være, at din søn stadig er i dp? smiley Her skal de i børnehave, når de er 2,10 smiley

Kommentér på:
Han siger at DP Mor slår ham!!!

Annonce