{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.272 visninger | Oprettet:

Han siger at jeg er sur hele tiden... {{forumTopicSubject}}

Idag fik jeg at vide at jeg altså ikke var særlig sjov at bo sammen med fordi at jeg er bliver så sur hele tiden.............
( ikke noget med at kæresten er ved at forlade mig eller noget *G* )

Hmm, den har jeg så gået og tygget lidt på.....
Tror at det har noget med hormoner at gøre. Det er rigtigt nok, bliver nok lidt hurtigt bitchy på ham. ( har nok også lidt at gøre med at han har gået sygemeldt hjemme i over 2 mdr nu så han er der hele tiden når jeg er hjemme - ku' jeg forstille mig )

Ellers synes jeg ikke at jeg har været specielt humørsvingsagtig under min graviditet. Men 'hurtigt mugge' må være en af dem...
For normalt er jeg altså en meget glad og smilende person og der er vist heller ikke andre der har bemærket noget. Andet end mit manglende energi selvf. ......

Har i prøvet at ændre en smule adfærd under graviditet ?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han siger at jeg er sur hele tiden...
  • #1   31. maj 2008 ja jeg har også været meget sur hele tiden, der skulle ikke så meget til før jeg sad og mugge i et hjørne. men når jeg så tænker over det er det mest når jeg er træt

• #2   31. maj 2008 jeg fik også tit afvide at jeg var sur og tvær under graviditeten... men der er nogen som går helt amok, min veninde gav sin mand en med et frankbrød, fordi hun ikke måtte handle mere tøj...( hun gik voldsomt op i graviditets tøj og fik helt vildt mange penge til at handle for, men alligevel, skulle manden lige sættes på plads og vi har tit snakket om at det var godt ,at det ikke var køkkenkniven som lå først for, men det franskbrødet...

• #3   31. maj 2008 Mie - Tror også mest jeg er det når jeg har smerter ( har rimeligt mange i øjeblikket )

Lisbeth - *LOL* for fanden hvor sjovt ... Og så lige et franskbrød smiley ...... Tror mildest talt ikke at jeg var blevet særligt populær herhjemme hvis jeg havde lavet samme stunt *GG*

• #4   31. maj 2008 stine... det var vist også sådan min mand sagde til mig.... men min veninde er bare ligeglad, især når hun venter sig.... manden var nærmest bange for hende til tidere... men nu har hun også sagt at det er slut med at få børn....

• #5   1. jun 2008 Stine jesper brokker sig sjovt nok også over mig.. tror også det er hormonerne.. hehe..

• #6   1. jun 2008 Sonne - Jamen så vil jeg ikke føle mig mærkelig og tvær nu i er flere der kan nikke genkendende til det ! smiley

• #7   2. jun 2008 hehe.. heller ikk jeg.. min jordmor sagde også til ham sidst at han bare skulle bærge over med mig, for i sidste ende gik det jo lige op..

Kommentér på:
Han siger at jeg er sur hele tiden...

Annonce