{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Søger råd :/ {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Da overskriften siger det hele om at jeg/vi søger råd.. Vores søn som lige er blevet 15mdr kører rundt med os omkring hans rutiner når han ska puttes.

Han har siden han var 3 1/2 mdr sovet igennem, men det sidste laaannnggee stykke tid, har han ikke vil sove i hans egen seng.
Han skriger med det samme vi ligger ham ned i hans seng, hvis vi tager ham op holder han smiley og hvis vi endelige langt om længe, får ham til at sove i hans egen seng går der, ca 2 timer så skriger han, men med det samme han blir lagt i vores seng som han med det samme.
Vi har fået tjekket ører flere gange, flyttet rundt på hans seng i hans værelse, har bamser omkring sig, har en natbluse af min som han sover med, har nuller ble. Og vi har været igennem tryghedsperioden med ham for et stykke tid siden.
Han får ik flaske mere, men yoghurt inden senge tid, kommer an på hvad han har spist til aftensmad.

Så synes snart ik jeg/vi kan finde på flere ting der måske kunne hjælpe på søvn/putning:( håber der er nogen der har nogen gode forslag til hvad vi kunne gøre..
Det tæere jo os på manden og mit forhold at han ikke vil sove..

Hjælp hjælp..
(Undskyld den lange forklaring)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger råd :/
  • #1   7. dec 2012 Samme rutine HVER aften, ingen afveksling. Det tager tid, men i sidste ende er i nød til at stå fast på at sovetid er sovetid, punktum.

  • #2   7. dec 2012 Stå fast ved jeres beslutning.
    flyt ham ikk ind i jeres seng når han starter med at skrige - det giver ham en sejr og så fortsætter han
    samme putteritual hver aften
    lad vær med at tage ham op han græder, giv knus, kram og kys mens han er i sengen. giv evt. en kop vand.
    giv sut og hvad hans ellers bruger, lig ham ned, sig god nat og gå.

    vi bruger 5 minutters reglen herhjemme...
    når magnus starter (1½ år) går vi ind giver ham sutten og hans nullebamse, siger god og går og gentager det hvis han stadig efter 5 min. græder. sådan fortsætter vi til han sover.

    det er en magtkamp han har gang i og han prøver grænser og ser hvor langt han kan komme med jer og giver i efter, så bliver han ved.

    ja det er hårdt at høre ens barn græde, når i sidste end vil det stoppe og han vil ligge sig til at sove igen... og så kan det være at periode kommer igen på et tidspunkt og så bruger man samme fremgangs måde igen.


    hilsen en mor der har prøvet det over 100 gange


  • #5   7. dec 2012 Opdate på aftens sengetid smiley

    Vi spiste sent i dag smiley men malthe fik alt det han ville have at spise, og prøvede og se om han ville have hans yoghurt på køkkenbordet, han spiste det, fik tør ble, børste tænder, sagde godnat til far med kram og kys..
    Jeg kig ind med ham, sagde godnat skat ses imorgen, mor elsker dig. Jeg gik, lukkede døren. Han skreg med det sammen gik, gik indtil ham uden at sige noget, lagde ham ned, og kig. Det gjorde jeg 4 gange, og så sov han smiley SKØNT.. Det tog 10min hvor detbsidste stykke tid har taget 1-1 1/2 time..

    Så håber det fortsætter smiley men takker for de mange gode råd smiley


  • #6   8. dec 2012 2. Opdatering på putning smiley
    Det virker endnu smiley


Kommentér på:
Søger råd :/

Annonce