{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

søger råd {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

jeg er lidt lost her

der har længe været problemer i forhold til mine forældre vi har følt de har blandet sig for meget og ligesom overtaget vores rolle som forældre på trods af at vi altid kun får ros af sp og alle andre i familien

her i sidste uge havde vi så et mega skænderi med mine forældre
fordi min far ikke synes godt om min bedste veninde
"hun udstråler ondskab" som han siger det er hans eneste grund for ikke at kunne li hende

nåh men jeg forklarede ham så at han ikke skulle blande sig i hvem jeg skulle se og ikke se det blev han pisse sur over
også kørte den derud af

min stedmor havde så den frækhed at ringe til mig imens min far sad i baggrunden for at fortælle mig at hun hele tiden havde vidst at jeg altid har hadet min far af hvad er en kodyl kæmpe løgn

jeg blev så sur at jeg bare råbte og skreg ind i mobilen og sluttede af med at kalde hende en so (ikke så voksent) har dog undskyldt for det

min far ringer så op hvor min forlovet/faren til barnet tager den og siger at jeg ikke skal stå ret overfor min far, at jeg er fyldt 18 år og selv bestemmer over mit liv

det tænder min far helt af og nu hader han så min forlovet som pæsten igen

min far har efterfølgende sagt til mig at han aldrig vil se ham mere og at han er helt ude af hans billed

rune min forlovet synes det er for latterligt at det skal være sådan og siger at hvis min far ikke vil se rune så skal han heller ikke se sit barnebarn

jeg føler mig virkelig splittet
har måtte sige til min far at jeg ikke kommer til jul,fødselsdag osv. uden rune da vi jo bor sammen og har vores familie sammen

det skal også lige siges at min far er ikke på noget måde intreserret i at sætte sig ned og snakke med rune og få løst tingene ud

nogle gode råd for hvad jeg skal gøre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger råd
  • #1   11. dec 2012 Jeg havde cotted kontakten til far!

  • #2   11. dec 2012 Jeg havde også valgt et liv uden faderen.
    Det er en fuldstændig uacceptabel opførsel fra både din far og hans kone/kæreste.


  • #3   11. dec 2012 Synes det virker utroligt barnligt af din far og hans kone. Mit råd vil være at stå fast på din beslutning om at holde dig fra familie"fester" så længe din kæreste ikke må komme med..
    Selvfølgelig skal man ikke skabe mere splid en nødvendigt men andre gange har man selv gjort så meget for at finde en løsning, at det kun er modparten der til sidst står med ansvaret for at det ikke lykkedes at skabe fred. Og det virker lidt sådan som du beskriver det.
    Håbet i finder ud af det. smiley


  • Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #4   11. dec 2012 Jeg havde taget afstand til faren og hans kone...

  • #5   11. dec 2012 Altså jeg havde sagt ligesom dig at jeg ikke deltog hvis min bedre halvdel ikk var velkommen - da du jo selv er igang med at stifte familie, hvilke din far burde være stolt og glad over...

  • #6   11. dec 2012 Jeg har selv fravalgt min far - dog af nogen andre grunde end dine...

    men jeg havde valgt og lade ham sejle i sin egen sø !

    så kan du holde jul med din mor måske ? eller også kan i holde det selv ?

    jeg ville ihvertfald ikk finde mig i sådan noget og jeg havde valgt ham fra.... for kan han ikk acceptere mit liv og dem jeg omgås, skal han ikk være i mit liv....


  • #7   11. dec 2012 jeg har ikke rigtig noget forhold til min mor men har en dejlig sviger familie

    men hva med det med at min far ikke skal se sit barnebarn det er den jeg er i tvivl om hvordan jeg takler


  • #8   11. dec 2012 Jeg har ingen kontakt til min far, og trods jeg besøger mine søskende i hans hjem aner Ea ikke det er hendes morfar.
    Han har set hende .. Måske 10 gange på 2 år, og kun "kigget" på hende, ikke været morfar for hende.
    Det er noget jeg har valgt. Kan han ikke være en far for mig, kan han ikke være en morfar for min datter,


  • #9   11. dec 2012 Smid farmand en tur på isblokken - så kommer det nok af sig selv smiley

  • #10   11. dec 2012 Mine børn aner ikk hvem min far er....

    han var her engang hvor han sagde til min datter : kom hen til morfar. hun kiggede på ham og sagde, du er ikk min morfar....

    mine børn aner ikk hvem manden er , så meget har han været i deres liv.

    men nå barnet er så lille ville det ikk kunne huske noget af det alligevel. så det er ikk noget du skal tage tungt smiley

    en tur på frys med ham, så han fatter det.


  • #11   12. dec 2012 okey jeg prøver

  • #12   12. dec 2012 Jeg er så uenig i at du bare skal droppe ham for good og ikke lade ham se dit barnebarn, uden han i hvert fald har fået et valg..

    Jeg ville nok skære tingene rimelig meget ud i pap, og forklare ham hvad der gør dig ked af det og hvad der generer dig. Skriv evt. et brev til dig så han ikke kan afbryde dig.

    Og så kan du jo runde af med noget i stil med at når Rune er velkommen og accepteret i hjemmet igen, så må de se deres barnebarn, men indtil da vil de ikke se nogen af jer.


  • #13   12. dec 2012 Du skal da ikke droppe din far. Bare lægge ham lidt på is til han kommer på bedre tanker

  • #14   12. dec 2012 Enig med Camilla Moniques mor!



  • #15   15. dec 2012 har haft en meget god snak med min far og jeg har sagt til ham at det gør mig utroligt ked af det at de ikke kan sammen

    så om de ikke godt gider prøve ikke mindst for min skyld men også for vores søn´s og deres egen

    og min far har dertil sagt at han gider ikke snakke om det der har været sket nu her

    men at han sagtens vil kunne sidde i stue med rune

    (det er min fars måde at sige undskyld på) stolthed har man vel altid lidt af som person

    og rune er gået med til det for husfredens skyld og for at jeg ikke skal være trist mere


Kommentér på:
søger råd

Annonce