{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

skifte børnehave {{forumTopicSubject}}

Ja vi flytter til en ny by, og idag var det sønnens sidste dag i hans bh. Han er 4,5 år
Han glæder sig til at starte det nye sted, og det gør vi også.

Vi har idag fået et brev adresseret til ham, hvor de fortæller ham hvilken stue han skal på, hvem de er og hvor mange børn.
De fortæller hvad de har af aftaler med mor og så ønsker de ham god jul smiley

Se DET er da at vise interesse for et nyt barn i institutionen..Så jeg er helt sikker på at vi har valgt den rigtig børnehave og jeg er sikker på han nok skal få en god start der smiley

Han var lidt ked af det da jeg hentede ham idag, men jeg tror han falder hurtigt til i den nye, da vi var på besøg faldt han hurtigt i leg.

Men hvad kan jeg forvente af reaktioner fra ham? Da han gik fra dp til bh kom der ingen reaktion, han var bare helt klar til at rykke op.
Jeg tænker bare i forhold til nye rammer, nyt hjem, nye venner..

Hvordan har jeres reageret ved flytning og skift af bh?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skifte børnehave
  • #1   21. dec 2012 Frederic skifted bh her i november pga mistrivsel i den gamle...

    Han er skiftet over i en anden bh, med 1 vs stue med 8 børn og 1 bh stue.

    Der har ingen reaktioner været - endnu. Han er blot vokset endnu mere og blevet mere selvsikker, nu mangler vi kun at han får bygget tillid op til pædagogerne.

    Han er mere træt, da de leger meget mere og bruger hovedet mere. De er på tur hver torsdag og 1 gang om mdr er de på bustur. Mere beskidt, da de er meget mere ude.


  • #2   21. dec 2012 jeg har lidt samme bekymringer.. mine piger skal efter juleferien starte i dp, hvor de før gik i vs /:

Kommentér på:
skifte børnehave

Annonce