{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Erstatning eller? {{forumTopicSubject}}

Axl har naturligvs skiftetøj i vuggestuen, og da han holder fri imorgen tog vi tøjet med hjem idag som vi plejer for lige at kigge efter om noget har været brugt uden vi havde fået besked osv.
Jeg står så og kigger efter og får fat i hans nye Hummel smækbukser og en katvig body, en med hvide og lyseblå striber..
Hummelbukserne har så fået hul på knæet som er lapper med sådan en stryge på dims, og bodyen er plettet hele vejen ned af maven med rødt, tomatsovs er mit bud...
Jeg ringer så derned for lige at høre om det er noget de kender noget til, for de havde jo ikke sagt noget om at det sæt tøj havde været brugt..
Det viser sig så at de har haft lånt det ud til en dreng som ikke selv havde rent med, bliver egentlig lidt småvred og siger jeg som minimum forventer at de erstatter bukserne, de er ikke engang 14 dage gamle og koster immervæk en 3-400kr, men det sagde hun de ikke kunne tage sig af, der gik jo hul i tøjet på nogle af dem hver dag.. OG det havde sgu også været noget andet hvis det var Axl selv der havde lavet hul på de bukser, og spildt på trøjen, men når det nu er et andet barn, og rygere endda kan jeg lugte på tøjet, så synes jeg simpelthen det er SÅ træls..
Hvad ville I gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erstatning eller?
Kommentér på:
Erstatning eller?

Annonce