{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Lege" til baby 3 mdr
  • #3   11. jan 2013 Frida er 3 mdr. Hun sover også rigtig meget men når hun er vågen er der knald på. Hun skriger i hvert fald af grin mens vi laver hoveder og lyde til hinanden. Hun ligger i kravlegård og sparker vildt til alle hendes ting.
    Hun sidder i højstol ca 5 min om dagen hvor hun griber efter det legetøj jeg lægger til hende på bordet og så sidder hun og rasler med det når hun får fat på det og propper det i munden.
    Så ligger hun en del på maven mens vi snakker og sådan.
    Så nogle gange ligger hun bare og vil putte lidt mens vi kigger på hinanden og snakker ligeså stille.
    Snakker i det hele taget til hende konstant når hun er vågen for kan se hun bare elsker det og smiler konstant smiley

• #4   11. jan 2013 Kan høre jeg ikke er helt galt på den smiley Boffie er ikke så glad for at ligge på maven. Han ligger der et minut og pludre også lige pludselig bliver han helt ulykkelig. Syntes jeg har prøvet alt får at få ham til at blive, men lige lidt hjælper det.

• #9   11. jan 2013 Brugte hele kroppen smiley

Trillede med ham, kastede med ham, kildede ham, nussede ham, redte ham på kroppen med en børste og kildede ham med fjer. Sang sange og bevægede hans arme til, lavede fagter og ansigter, og så legede han også ret meget på gulvet og var virkelig glad for at ligge på maven foran et spejl og lave ansigter smiley

• #10   11. jan 2013 Vil som Dina sige at det kan man godt uden babybongo....
    Frida er langt foran hendes alder motorisk bare ved alm. sund fornuft...

• #11   11. jan 2013 Baby bongo er det noget man kunne til med mødrrgruppen?? smiley

• #13   12. jan 2013 ikke så meget. det var mere behovene. hun kunne trille fra mave til ryg og ryg til mave dér, så meget af tiden gik med at holde øje med hvor hun var henne i rummet hehe. ej, vi var meget ude eller tog på café men det var nok mere at pludre, ses med de andre fra ungemødregruppen og social kontakt

Kommentér på:
"Lege" til baby 3 mdr

Annonce