{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.582 visninger | Oprettet:

Har nogle af jer det også sådan? (ang sex) {{forumTopicSubject}}

Fødte min søn for 2 år siden her til marts 2013. Og efter jeg har født,er jeg blevet meget stram forneden, det er sådan så det gør ondt når min kæreste og jeg har sex. Har altid været stram,men er blevet værre efter jeg har født.og troede egentlig man ville blive mere slap efter en fødsel.er der nogle der står i samme situation? Og ved om man kan gøre noget ved det? Og om det er normalt man kan blive det efter en fødsel?synes jo det er rigtig øv at det skal gøre ondt og at min kæreste kommer så hurtigt pga af det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har nogle af jer det også sådan? (ang sex)
  • #2   25. jan 2013 Okay:) men dejligt at høre jeg ikke er den eneste. Synes også bare det er lang tid,nu når min søn snart er 2 år

  • #3   25. jan 2013 Ja jeg er også lidt strammere end før.. Men kan det også være (mht smerten) for det jo en muskel så det burde ikk gøre vildt ondt på dig, men kan det være du er for tør? Jeg er knastør selvom jeg psykisk er helt tændt.. Fik st vide af lægen mange (stort set alle efter en fødsel) havde gøre slimhinder, nogle altid efter og andre et stykke tid efter.. Så derfor kunne man få en fornemmelse af at han ikke kan komme ind smiley og man skulle bruge godt med glidecreme for ellers kunne man få rifter osv dernede..

  • #4   26. jan 2013 Det synes jeg ikke at jeg er.men det er forskelligt fra gang til gang hvor slemt det er.

Kommentér på:
Har nogle af jer det også sådan? (ang sex)

Annonce