{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.221 visninger | Oprettet:

Jeres aftensmads hit :) {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med operation "få krutuglen til at spise mere"
Har en dejlig sund dreng. Alt godt fra havet, kylling og alverdens frugt og grønt har altid været let at få i ham.

Men efter han fyldte 2 år var det ikke ligeså let at få ham til at spise mere end et par mundfulde.

Jeg er ikke så kreativ, og er løbet tør for sund børnemadsideer.

Hvad er jeres vilde med? (Både det sunde og knap så sunde) smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres aftensmads hit :)
  • #3   4. feb 2013 Min søn får julelys i øjenene når han får lakse/spinat lasagne og frikadeller med koldt kartoffelsalat.

• #5   4. feb 2013 Mor til Marcus: Tror det er ret meget ligesom Magnus.

Har ikke problemer med han ikke vil spise sundt smiley Mangler inspiration smiley Og det har jeg da fået.
    Mit problem er faktisk mest at kartofler, pasta og ris simpelhed ikke er in hos Magnus smiley Alle grønsager ryger ned.

Han vejer ikke så meget, er lidt bange for han ikke tager på (men på den anden side skader det vel aldrig med en masse grønsager)

Tak for de mange forslag smiley Har i hvertfald til at designe næste uges madplan

• #6   4. feb 2013 Her er spinatpande kager et kæmpehit med en kyllingepølse i. Jeg plejer at få laks og smøreost. Lasagne med gulerødder glider også ned og det samme med kartoffelmos med gulerødder i.

• #7   5. feb 2013 Frk grøn... Jeg vil gerne opskriften på grønnefrikadeller smiley

Herhjemme siger Viktor glædelig kartofler og grønsager, men ingen ris og pasta og meget lidt kød til aften! smiley tilgengæld spiser han gerne kødpålæg og mejeriprodukter på hans rugbrød smiley så det går vel lige op smiley

• #9   8. feb 2013 Tak for de mange geniale ideer smiley Vi må lave noget flot ma smiley Han plejer at hjælpe, det gør desværre ikke den store forskel smiley

Kommentér på:
Jeres aftensmads hit :)

Annonce