{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Ferie med 2 årig, Disney land {{forumTopicSubject}}

Vi overvejer at tage på en forlænget weekend her i april inden den lille ny kommer til juni..
Vores datter er på det tidspunkt 22 måneder og vi overvejede Disneyland i Paris, men er i tvivl om hvor meget der er for hende.. Vi har været i Disney World i Florida før vi fik børn, og der er masser for de små også men det er jo også over dobbelt så stort, så spørgsmålet er hvad de har "skåret" væk i Paris..
Hvad tænker i ? Vil hun få noget ud af det ? Og er der nogle der har været der ?
Evt andre gode ideer til børnevenlig kort ferie (vi er ikke til dase ferie)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie med 2 årig, Disney land
  • #1   27. feb 2013 Jeg har selv været der nede for et par år siden og synes ikke rigtig der er noget for små børn. Så tror ikke hun får noget ud af det.

    Men det vil være en oplevelse at se de figure der er der nede smiley


  • #2   27. feb 2013 Min veninde tager afsted til april. Hendes datter bliver dog 3 til sommer.
    Jeg har aldrig selv været der.


  • #3   27. feb 2013 altså nu har jeg kun været i legoland med mine børn men de har altid været hel vild med det, caroline som bliver tre sidst i april nød og være i legoland hele sæsonen sidste år da de os har de her små børns ting.

    ved dog ikke om disney land er for stort og uoverskueligt for sådan en lille en.


  • #4   27. feb 2013 tror ikke hun for meget ud af det. det er mest ting til ældre børn

  • #5   27. feb 2013 Vi har haft Monique med i hansa park det første år fik hun intet ud af det da hun var 4 mdr gammel. Sidste år var hun 1 år og 4 mdr og der fik hun meget ud af de ting hun kunne komme op i. Det synes hun var sjovt.
    Glæder mig til i år. Der vil hun få endnu mere ud af det smiley


  • #6   27. feb 2013 Mine forældere har fortrut mange gange at de ikk ventede et par år inden de tog mig og min bror med der ned, jeg var 6 år og måtte kun prøve nogle biler. det er godt nok 19 år siden, men tror stadig ikk hun vil ha noget ud af det desværre

  • #7   27. feb 2013 Tak for jeres indput.. Tror hun vil elske figurerne osv da vi har Disney + Disney junior herhjemme og hun kender dem fra tv smiley
    Har lige kigget rundt derinde og der er faktisk overraskende få forlystelser hun er for lav til (næsten kun rutchebaner) ellers skal de bare være 1 år.. Hun er typen der ikke kan få det vildt nok, så tror faktisk der er rigtig meget hun kan prøve, så må vi jo se hvad hun siger til det og vurdere ud fra det..

    Christina: De må have bygget meget nyt så for tror de fleste 6 årige kan prøve alt (tror den højeste grænse var 120 cm til 2 ting) eller måske er det dine forældre der har sagt nej smiley


  • #8   28. feb 2013 Vi var der i 2010, og synes ikk der var noget special ved og være der andet det var flot.

  • #9   28. feb 2013 Bare håb på i ikke kommer der ned i en travl tid for så er der jo nemt 1-1,5 timers kø.
    Vi var det for 3 år siden med vores de store om dengan var 4 og 6 år. Synes nu det var en del ham på 4 var for lille til. Samt de gad bare ikke stå i kø så mange timer. Så vi endte med kun at være der om formiddagen da der ikke var proppet med mennesker der.


  • #10   5. mar 2013 Ja tror de har lavet om så, mine forældre sagde ikk nej, vi har snakket om det mange gange, mine forældre er glade for det ikk kun var Disney world, vi kørte der ned for smiley

    Men jeg husker heller ikk særlig meget der fra og kan ikk sige at jeg har haft oplevelsen af at være i Disney world, så vil vildt gerne der ned igen, men det bliver ikk før mine børn er 10-12 år


  • #11   6. maj 2013 Bare en up-date.. Hun nød ferien i fulde drag og elskede det, og hun måtte prøve rigtig meget 80-85% af tingene (værre med mig som gravid, jeg måtte næsten intet) og hun var helt syg med figurerne, mødte Minnie og løb direkte hen og kastede sig i armene på hende smiley
    Så rigtig god tur og jeg følte bestemt ikke hun var for lille, eneste problem var faktisk at en del spise steder ikke havde højstole og en del steder hed børne menu fra 3-11 år..


Kommentér på:
Ferie med 2 årig, Disney land

Annonce