{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

hvad sidder jeres tumlinge på? {{forumTopicSubject}}

Hos mig sidder Vito på højstol uden bøjle. Hos min søster sidder han på en skammel. Hos min veninde sidder han på juniorstol fra Ikea. Hos sin far tror jeg han sidder med bøjle. I vuggestuen sidder han på skammel eller højstol uden bøjle.

Hos mine forældre har han ligeledes en højstol uden bøjle. Men han gider den ikke. han sidder der max 5 minutter, og får dermed slet ikke spist et ordentlgit måltid.
Får han derimod lov til at tage sine ting over på min eller min mors plads, og sidde på den almindelige stol, spiser han en hel del mere.
Jeg har overvejet at købe en Ikea-juniorstol, eller måske et sæde til de almindelige stole. Eller bare have ham siddende på almindelig stol?
Han kan godt sidde der, men kan kun lige akkurat nå bordet, så ejg synes jo fortsat han er for lille til det. Han er vel omkring 90 cm høj.

Hvor stor var jeres børn, før de rykkede over på almindelige stole, eller har nogle af jer haft et lignende problem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad sidder jeres tumlinge på?
  • #1   20. mar 2013 Han er så også dobbelt så gammel. Vito er kun 20 mdr.
    Overvejer mest at lade ham sidde på den almindelige stol, selvom han altså kun lige akkurat kan nå.

    Herhjemme sidder han altid på sin egen stol, uden problemer. Hvis min flirt en sjælden gang spiser med, sætter han sig ved siden af ham når han er færdig, men han spiser på sin egen stol..


  • #2   20. mar 2013 Arh, okay. altså, ved ikke med 100% sikkerhed, for han er ikke blevet målt i mange mdr, men han har altid ligget øverst på alle kurver, og bruger str. 98 i tøj (dog med et let opsmøg i buksen).

  • #3   20. mar 2013 altså max plejer os bare at sidde på en alm stiol eller kontorstol med et håndklæde på når i er ude nogen steder

  • #4   20. mar 2013 marcus bliver 4 om 1 mdr, og han sidder på hans danstol hjemme og hos mormor, men alle andre steder sidder han bare på en stol uden pude eller skammel, og sådan har det været siden han startede i ny dagpleje, da han var 1 år og 8 mdrm hvor stor han var kan jeg ikke huske, men ikke over 90 cm hvertfald ;o) melissa er 77 cm høj og er 19 mdr, hun sidder også ofte bare på en stol når vi er nogen steder, dog kniber det med at nå op til bordet, hjemme sidder hun uden bøjle på en danstol og har gjort det siden hun var ca 15 mdr.

Kommentér på:
hvad sidder jeres tumlinge på?

Annonce