5. nov 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
hvad sidder jeres tumlinge på? {{forumTopicSubject}}
Hos mig sidder Vito på højstol uden bøjle. Hos min søster sidder han på en skammel. Hos min veninde sidder han på juniorstol fra Ikea. Hos sin far tror jeg han sidder med bøjle. I vuggestuen sidder han på skammel eller højstol uden bøjle.
Hos mine forældre har han ligeledes en højstol uden bøjle. Men han gider den ikke. han sidder der max 5 minutter, og får dermed slet ikke spist et ordentlgit måltid.
Får han derimod lov til at tage sine ting over på min eller min mors plads, og sidde på den almindelige stol, spiser han en hel del mere.
Jeg har overvejet at købe en Ikea-juniorstol, eller måske et sæde til de almindelige stole. Eller bare have ham siddende på almindelig stol?
Han kan godt sidde der, men kan kun lige akkurat nå bordet, så ejg synes jo fortsat han er for lille til det. Han er vel omkring 90 cm høj.
Hvor stor var jeres børn, før de rykkede over på almindelige stole, eller har nogle af jer haft et lignende problem?
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Overvejer mest at lade ham sidde på den almindelige stol, selvom han altså kun lige akkurat kan nå.
Herhjemme sidder han altid på sin egen stol, uden problemer. Hvis min flirt en sjælden gang spiser med, sætter han sig ved siden af ham når han er færdig, men han spiser på sin egen stol..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
hvad sidder jeres tumlinge på?