Dagplejemor {{forumTopicSubject}}
Kære Alle på Baby Galleri.
Vi har en dagplejemor til vores Datter på snart 2 år, hvor vi er itvivl om det er os som går i små sko eller om det er dagplejemor der gør det.
Vores dagplejemor
Ringede igår ca 3 kvater efter, vores datter var blevet afleveret i dagplejen, hvor dagplejemoren sagde at vi skulle komme og hente vores datter, da hun var meget sur, og det smitter de andre børn.
Og at Dagplejemoren ikke kunne have vores datter med til sang i legestuen det var vores datter for sur til.
Efter min mening ringer man ikke 3 kvater efter at barnet er afleveret og forlanger at barnet skal hentes når barnet er sur,
Jeg kunne bedrer forstå hvis det havde stået på længere tid.
Da vi så henter vores datter sagde dagplejemoren at hun havde ringet til en pædagog da hun syndes at det er forkert at os at vi ikke ville hente vores barn efter 3 kvater når hun er sur !
Og at jeg som mor godt kunne hente mit barn, da jeg alligevel går sygemeldt og nu når barnets far ikke kunne få fri til at hente vores datter.
Er det os som er forkert på den eller kan en dagplejemor godt tillade sig at kræve barnet hentet når barnet er sur ?
Og ikke nok med at hun brokker sig over at vores datter var sur, brokker hun sig også Over hvor mange gange vores datter har haft afføring på en dag.
Igår skulle vores datter havde haft afføring 4 gange og det var dagplejemoren meget utilfreds med.
Det skal så siges at vores datter ikke havde dårlig mave men alm afføring.
Jeg håber at nogen kan svare mig på dette.
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Alle børn kan jo have en dårlig dag. Det er jo en del af hendes job, at tackle det.
Så længe de ikke er syge, har de jo ret til at være der.
Hvad hvis du var på arbejde?? Man kan jo ikke få fri fordi ens barn er sur.
Synes hun tager sine behov frem for barnets behov - hvilket i min verden, er helt forkert.
Kan du ikke selv ringe til den pædagog dom dp mor havde ringet til ? Og få en snak om tingene.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Og det at hun brokker sig over hvor mange gange dit barn har afføring er så for meget jeg var gået amok, det kan hun bare ikke tillade sig.
Jeg ville ringe ind til dp. Kontoret og sige det du skriver her.
Hun er tydeligvis ikke egnet til sit job.
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Jeg var blevet sur hvis mine var ringet hjem med grundlag at de er sure.... Så skal det være fordi de er helt ude i ekstremerne....
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 4 Emner: 5 Svar: 17
Tak for jeres svar jeg er rigtig glad for at høre at det ikke kun er os som syndes at det er underligt at vores dagplejemor ringer vores datter hjem bare pga hun er sur.
Jeg vil på mandag ringe og klage over hende.
Og bede om en ny dagplejemor.
Hun har også tit ringet og sagt at vores datter var meget syg, og når vi så kommer og henter hende, er hun frisk og rask, ingen feber, hosten eller noget.
Det gør dagplejemoren flere. Gange på en månede
Og nu også at vi skal hente vores datter pga hun er sur.
Vores dagplejemor kunne overhoved ikke forstå, at jeg ikke kunne hente min datter i fredags, men efter jeg havde ligget på sygehus med en blodprop og ikke var helt frisk endnu, det forstod hun ikke. Og min mand måtte ikke få fri bare pga vores datter var sur. Så hun skulle rigtig brokke sig til min mand
Jeg glæder mig til at få en ny dagplejemor for hende vi har kan vi ikke bruge til noget.
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Lyder som en god idé med en ny dp mor
Dagplejemor