{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

At tabe sig {{forumTopicSubject}}

Ja efter jeg har født er der selvfølgelig lidt ekstra hist og her og da jeg heller ikke var en streg i luften da jeg blev gravid vil jeg rigtig gerne tabe mig og strammes op.

Er rigtig dårlig til at huske og spise når jeg går hjemme alene med lille luccas og føler bare ikke jeg kan finde den rigtige motivation.

Jeg søger fif, tips og ideer. Tiden er knap til træning og pengene er små så ingen dyr mad.

Kom frisk smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At tabe sig
  • #1   6. maj 2013 Jeg går tur med barnevognen hver dag, og sørger for at have gulerødder stående i stuen, samt frugt. Så får jeg automatisk spist mine mellem måltider:) har allerede tabt 2 kg i denne uge:) og så har jeg samlet nogle gamle billeder og sat på køleskabet, fra da jeg var tynd, men teksten " intet smager så godt som tynd føles". Så tænker jeg mig lige en ekstra gang om hvad jeg propper i munden:)

• #3   6. maj 2013 Har også kig på den der Dukan kur. ?

• #4   6. maj 2013 Jeg har fået hypnose så min krop tror jeg har fået en gastrisk bypass operation. Jeg spiser kun til jeg er tilpas ikke propmæt. Motionerer hver dag og har tabt 25 kg på 6 mdr:)

• #5   6. maj 2013 Mit problem er ikke at jeg spiser meget, men at jeg glemmer at spise og når jeg så endelig spiser er jeg for det første mere sulten og for det andet så går forbrændingen helt i stå. Jeg spiser kun fordi jeg absolut skal, mad siger mig intet.

Kommentér på:
At tabe sig

Annonce