{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Ferie disneyland. {{forumTopicSubject}}

Hjælp mig lige.
Vi har også overvejet en tur i disneyland (og ja er da mest oplagt med børn tænker man) men men men vores mindste som er 2 år til den tid er lidt uuu når hun ser figur, hvis vi er i legeland, ser en figur i et center osv. gemmer hun sig ved mig og vil ikke se. Så tænker jeg bare, er det så dumt at tage til disneyland? vil det måske ikke være mere oplagt næste år hvor hun får 1år mere på bagen?

Hvad er jeres mening? Disneyland eller en tur sydpå (hvis ellers vi kan finde et dejligt børnevenligt sted hvor der sker andet ind pool og strand :o))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie disneyland.
  • #1   6. maj 2013 Ja det er nemlig det der er og derfor jeg tænker vent, men altså hun er en lidt sjov fisk for nogen gange( få gange, er de okay, men oftes ikke)

  • #2   6. maj 2013 Men er sydpå eb god ide med to små børn der ikke kun gider være ved poolen og stranden??? ;o) Syntes det er SKIDE svært...

  • #3   6. maj 2013 Og er ked af at høre med jeres ferie :o(

  • #4   6. maj 2013 vi har rejst rigtig mange gange sydpå med små børn og først på dagen er vi altid ved stranden ( med en parasol) og derefter går vi hjem og i bad, og køre derefter en tur eller går en tur ned på en legeplads osv og så skal man ha aftens mad og så går tiden hurtigt smiley

    ville ikke tage i disneyland med ungerne før de har mere glæde af det.


  • #5   6. maj 2013 Vi skal helt sikkert også til Disneyland, men vi venter til Clara er 4 ca, så hun kan få noget mere ud af det. Og hvis jeres pige ovenikøbet er nervøs ved figurerne ville jeg helt sikkert vente minimum et år.

  • #6   6. maj 2013 Tror altså også vi venter med disneyland smiley
    Vi ville skulle flyve sydpå (så ingen bil til ture)???


  • #7   6. maj 2013 Vi har lige været i Disney land med vores datter, hun var knapt 22 måneder og folk havde enormt travlt på forhånd med at hun da intet måtte og intet ville få ud af det.. Men men hun elskede det smiley og hun måtte prøve ca 80 % af tingene trods hun er et lille nips.. (jeg måtte tilgengæld næsten intet da jeg er gravid) hun morede sig så meget og kunne næsten ikke få nok, og blev kun lidt ked en enkelt gang (kombi af mørke og høje lyde) men så kom hun op på skødet pg så var det ok igen, hun prøvede alt fra karruseller, flyvende tæpper (med ret høj fart på) spøgelses hus, sådan en hund der kørte hurtigt rundt og alt muligt..
    Var også lidt usikker med figurerne, men vi fik mulighed for at hilse på Minnie og hun løb direkte hen og kastede sig i armene på hende og gav en kæmpe krammer..
    Så klart hele turen værd selv om folk mente hun var for lille, eneste negative er at hun nok ikke husker det..


  • #8   6. maj 2013 Signe-- og det med at hun ikk husker det er lige præcis det jeg mener med at "få noget ud af det". smiley

  • #9   6. maj 2013 Signe Det er lige præcis det sidste du skriver der gør at jeg synes man bør vente med mindre det er noget man har råd til at gøre igen, har ikke selv været der men min mand har og han siger det er en halv dyr fornøjelse smiley

  • #10   6. maj 2013 Nu er planen at vi vil tage begge unger med til Disney World i Florida (der har vi selv været 4 gange, men netop pga pris så venter vi, og så pga den lange rejse.. Synes nu ikke turen her var dyr, tror rejse + Disney kostede ca 9000 kr i alt

  • #11   6. maj 2013 Hmm... skal skal ikke?
    Vi har kiggede på 3 overnatninger med indgang og all inclusive og skal give omkring de 5000-6000,- Men men men som sagt ved vi ikke hvordan datteren vil reagere, hun ELSKER mange af figurene fra Disney, men reagere som sagt når hun ser/møder en figur andre steder smiley


  • #12   6. maj 2013 signe nej det var da egentligt ikke galt alt efter hvor mange i var.

  • #13   7. maj 2013 Sabrina: vi var 2 voksne og et barn, boede på ret lækkert hotel meget tæt på Disney (med gratis bus) kunne have gjort det ca 2000 kr billige hvis vi havde valgt billigere og fjernere hotel + vi havde krav til fly afgangene der også hævede prisen..

  • #14   7. maj 2013 men er det ikke fordi de lige har haft jubilæum i fik det så billigt?

  • #15   8. maj 2013 Sabrina: Vi boede ikke i Disney, da deres hoteller er dyre i forhold til standarden, men på et lækkert hotel meget tæt på (i lille by med kæmpe shopping center og outlet center) der var 5 min med tog (1 station) eller 10-15 min med gratis bus..
    Eneste rabat var at vi fik 4 dage i parkerne for 3 dages pris, men det har de vist hele året pga jubilæum..
    Rejsen købte vi gennem expedia..


  • #16   8. maj 2013 Signe, hvad hed hotellet??? smiley

  • #17   8. maj 2013 Det hed l'elysee i val d'europe

  • Christina H
    Christina H Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #18   12. maj 2013 Generelt får helt små børn ikke meget ud af Disneyland.
    (Jeg har været der 11 gange i alt, første gang som 6 årig og senest for et par år siden - Har både været af sted med helt små børn og uden børn)
    Jeg vil mene at børnene skal være 6 år for at få det fulde udbytte, indtil da er det kun stemningen de vil få noget ud af, hvis de så samtidig er bange for figurerne, som er noget af det eneste de kan opleve i den alder, så er der ikke meget for dem.

    De fleste forlystelser er for større børn/voksne og der er ikke ret meget for de helt små.
    Dog kunne jeg selv godt finde på at tage min datter med før hun egentlig får det fulde udbytte, men det er fordi jeg selv elsker Disney og ikke vil føle at pengene er spildt selvom hun ikke kan prøve forlystelser. (Har trods alt være af sted flere gange uden børn)

    Dog ville jeg til hver en tid ofre det ekstra og bo på et af Disneys egne hoteller. Jeg har én gang boet på et andet hotel, og vi manglede simpelthen hele Disney stemningen som man ellers får på hotellet.

    Hvis i booker gennem magictours.dk så har de ofte rabater. Mener de pt kører med 7 nætter for 4 nætters pris eller lign. De har både busrejser, kør selv og flyrejser. (Alle tre ting kan anbefales)

    Og ellers spørger du bare hvis der er noget du vil vide - Man bliver vel lidt ekspert på området efter så mange besøg der smiley


  • #19   12. maj 2013 Christina: Det er jo din oplevelser, vores datter på 22 måneder fik en masse ud af det og det er altså forkert at mindre børn intet kan prøve (med mindre det er ens grænser som forældre) for det var kun få ting hun ikke måtte og hun er endda lille for sin alder..
    Så hvor meget de får ud af det er nok ret forskelligt, men var jeg ikke selv til Disney og det kun var for barnet/børnene ville jeg nok vente til 4-6 års alderen.. Og hvis barnet var bange for figure og folk i udklædning ville jeg i hvert fald tænke mig om..
    Men som sagt synes ikke man kan konkludere at yngre børn intet får ud af det..


Kommentér på:
Ferie disneyland.

Annonce