{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Kobber spiral {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg fik min søn for 6 mdr siden og fik lagt en kobber spiral op for ca. 4 mdr siden...

Min første menstruation startede for over en måned siden nu og jeg bløder stadigvæk, kan det virkelig være normalt? Jeg bløder meget, men har ingen smerter eller kramper overhoved....

Nogle der har lyst til at dele erfaringer? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kobber spiral
  • #1   29. maj 2013 jeg tror det er ret normalt i starten.
    jeg har hormonspiral og blødte også længe.

    Kroppen reagerer jo på at der er et fremmedlegeme smiley


  • #2   29. maj 2013 Jeg har os. Men gav 2 mdr før jeg filmningen første mens men den varede 8 dage.

    Men nogen af jer der har opdaget i har taget på ?


  • Anne B
    Anne B Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 2
    #3   29. maj 2013 det er meget normalt, efter jeg fik en p-stav, (ved godt det ikke er det samme), der de først par gange blødte jeg også længe, det var som regel når jeg skulle have mens 2. gang at det stoppede efter det, og det gjorde det i et par måneder, tror det er uanset hvilken ting man bruger, så skal kroppen lige vænne sig til det

  • #4   29. maj 2013 blødte tror det var 8 uger efter øvvvvv men siden da har det kørt helt normalt og er snart 2 år siden:-)


  • #5   29. maj 2013 Tusind tak damer smiley Der gik jo et godt stykke fra jeg fik den sat op til jeg begyndte at bløde...er bare SÅ træt af at bløde for det er meget voldsomt... jeg skifter tøj 3-4 gange om dagen da jeg hele tiden bløder igennem, trods jeg har tampon og bind på samtidig smiley

    Nej jeg har ikke oplevet at jeg tog på af den, heldigvis! Jeg døjer stadig med væske osv efter fødslen....


Kommentér på:
Kobber spiral

Annonce