{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

spiral? hvilken? {{forumTopicSubject}}

hejsa.
efter fødsel, nyt job, travl hverdag osv er jeg pludselig blevet en idiot til at huske mine p-piller.
har nu tænkt at jeg ville ha en spiral i stedet.

men aner intet om dem, kan selvf spørge min læge, men tænker at han jo ikk har prøvet at ha en selv. griner.

hvad er bedst? kobber eller hormon spiral?
kom gerne med nogle for og imod grunde smiley

kan man mærke den i dagligdagen? hvad med når min mand og jeg er sammen? gør det ondt osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spiral? hvilken?
  • #1   14. okt 2013 Jeg skal have sat hormon spiral op på tirsdag i næste uge. Så erfaring har jeg ikke, men da jeg læste om det på nettet gav det mest mening med en hormon.

  • #2   14. okt 2013 Kobber - hvorfor få hormoner når man ka bli fri. Har selv en og er fint tilfreds.

  • #3   14. okt 2013 Td - mor til hector: jeg tænker også selv sådan, og oven i det er en kobber meget billigere.. men hvor meget/længe blødte du da du fik den sat op?
    og gjorde det ondt?


  • #4   14. okt 2013 Det nev lidt da den blev sat op. Men ikke noget der var slemt. Jeg pletblødte i 10 dages tid. Igen, ikke noget der var så galt. Den kan få cyklussen til at drille en lille smule, men ikke så meget som fx p-stav.

  • Katja .
    Katja . Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 118
    #5   14. okt 2013 Jeg har kobber. en anden gang vælger jeg nok en hormon spiral. Jeg blødte ikke meget da jeg fik sat den op, men hold da op, hvor gjorde det bare ondt på mig! Jeg havde regnet med at gå hjem, men jeg fik virkelig kramper i underlivet, blev svimmel og jeg ved ikke hvad, så måtte vente på at min kæreste skulle hente mig.

    Jeg får ondt fra tid til anden, men min mens kommer regelmæssigt og varer ca. 1 uge af gangen, hvor den før varede i 4 dage.

    Årsagen til at jeg næste gang ville vælge hormon spiral frem for kobber, er for at undgå menstruationssmerter og at jeg et par gange i måneden får ekstra ondt i nogle dage af gangen og jeg tror det er kobber spiralen som gør dette.


Kommentér på:
spiral? hvilken?

Annonce