1.503 visninger
|
Oprettet:
Privat dagpleje {{forumTopicSubject}}
Er dit barn i privat dagpleje?
-og hvorfor privat frem for kommunal?
Hvad er forskellen i pris, tider mm?
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 249
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 45 Svar: 362
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 402
Vores vugger har åbent fra 06-17 alle hverdage (ingen lukkedage)
Vores egenbetaling er også 3450. Men så skal vi også kun medbringe barnet, resten er der sørget for.
Vi valgte privat pga åbningstider,ingen lukkedage, nul sukker politik, INGEN kommunale normeringer -der ansættes efter behov. Og så i det hele taget stedet og deres læringsplaner samt miljøet...
aug 2011
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 27 Svar: 390
Jeg kende flere kommunale dagplejer privat og der er så mange ting de ikke må eller kan mere,, alt skal foregå gennem kommunen.
de privat må lave længere spontane udflugter, de er ikke underlagt samme regler og de må gerne have en ekstra hvis de kan overskue det og alle forældre siger god for det.
her hvor jeg bor nu giver 1650 for privat dagpleje mod 2200 for en kommunal.
når vi flytter hedder den 2050 for privat dagpleje mod 3500 for kommunal og for privat børnehave 1950 mod kommunal børnehave 3400, så der er noget prisforskel i længden.
man skal selv søger for pasning ved ferier i mange private, skal vi ikke i børnehaven dog kører 3-5 km for at aflevere ved ferier.
åbningstider er ens, med mange andre og de private må gerne have børnene efter lukketid det må de kommunale ikke
aug 2011
Tanken om at han skal flyttes gør ondt, men jeg ved at han kun kan få det bedre end han har nu. Er bare så ked af at det ikke går godt. Føler stadig meget tvivl om det er det rigtige... Han har jo gode dage, og måske han bare skal have mere tid hos hende, men jeg har bare ikke tillid til hende og det går mig virkelig på.
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 402
Tror bestemt man selv skal medbringe hvis man vil bruge et andet mærke. Ligesom hvis ens barn skal have special kost.
Privat dagpleje