{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Privat dagpleje
  • #2   6. jun 2013 TF- Tak for dit svar smiley Så hun betaler normal takst og så betaler kommunen op til det beløb den private koster? Er de normalt dyere end de kommunale? Ved du det?

  • #3   6. jun 2013 Her hvor vi bor er de private billigere.. Min datter er i kommunal vi hiver lige omkring 2600 for en fuldtidsplads.. Min veninde er privat dagplejer og ved hende har forældrene en egenbetaling på omkring 1600 for en fuldtidsplads plus at hun køber bleer og lign til børnene;) hvis jeg skal have flere børn kommer de helt sikkert i privat smiley ikle bare pga pengene men vi er simpelthen kørt sur i kommunens dagpleje.. smiley

  • #4   6. jun 2013 Ved ikke om privat vuggestue tæller med her. Men du får den alligevel smiley

    Vores vugger har åbent fra 06-17 alle hverdage (ingen lukkedage)
    Vores egenbetaling er også 3450. Men så skal vi også kun medbringe barnet, resten er der sørget for.

    Vi valgte privat pga åbningstider,ingen lukkedage, nul sukker politik, INGEN kommunale normeringer -der ansættes efter behov. Og så i det hele taget stedet og deres læringsplaner samt miljøet... smiley


  • #6   6. jun 2013 Tusind tak for alle jeres svar. Dejligt man altid kan få hjælp her. smiley vi overvejer virkelig at skifte. Vores søn virker stresset når han har været i DP og flere ting gør at vi ikke er tilfredse. Men men... Det betyder også at han skal flyttes og starte på ny. Han har meget let ved at få hård mave når der sker for meget. Netop derfor fik vi lægen til at skrive at han skulle i DP så vi fik plads. Men vi har bare ingen bedsteforældre eller andre der kan hente hvis der holdes lukket så det ville være et problem. Er virkelig i tvivl om hvad vi skal gøre. ??

  • #8   7. jun 2013 Jeg har privat og vil have det så længe de er under skolealderen.

    Jeg kende flere kommunale dagplejer privat og der er så mange ting de ikke må eller kan mere,, alt skal foregå gennem kommunen.
    de privat må lave længere spontane udflugter, de er ikke underlagt samme regler og de må gerne have en ekstra hvis de kan overskue det og alle forældre siger god for det.

    her hvor jeg bor nu giver 1650 for privat dagpleje mod 2200 for en kommunal.

    når vi flytter hedder den 2050 for privat dagpleje mod 3500 for kommunal og for privat børnehave 1950 mod kommunal børnehave 3400, så der er noget prisforskel i længden.

    man skal selv søger for pasning ved ferier i mange private, skal vi ikke i børnehaven dog kører 3-5 km for at aflevere ved ferier.

    åbningstider er ens, med mange andre og de private må gerne have børnene efter lukketid det må de kommunale ikke


  • #9   7. jun 2013 Så har jeg ringet til en privat dp der bor 4 km fra os. Jeg skal til samtale med hende på onsdag. Puha får helt ondt i maven ved tanken.
    Tanken om at han skal flyttes gør ondt, men jeg ved at han kun kan få det bedre end han har nu. Er bare så ked af at det ikke går godt. Føler stadig meget tvivl om det er det rigtige... Han har jo gode dage, og måske han bare skal have mere tid hos hende, men jeg har bare ikke tillid til hende og det går mig virkelig på.


  • #10   7. jun 2013 Vi har bleer med i prisen. De bruger libero.
    Tror bestemt man selv skal medbringe hvis man vil bruge et andet mærke. Ligesom hvis ens barn skal have special kost.


Kommentér på:
Privat dagpleje

Annonce