{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Privat Dagpleje.
  • #1   26. maj 2011 Vi har valgt privat vuggestue. Vi har overhoved ikke haft kontakt til kommunen omkring det, så jeg tænker det er det samme med dagplejer??

    /FruStolpe


  • #12   26. maj 2011 Vi har valgt privat dagpleje udelukkende fordi vi ingen plads kan få til min dreng på 13mdr før til Oktober, & det er ingen garenti for der er en plads til den tid.. Havde fået en plads i en alm, men hun fattede ikke lige det der med af have ansvar for andres børn! smiley


  • Janne B
    Janne B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 72
  • Janne B
    Janne B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 72
    #16   26. maj 2011 Tanja: Reglerne for kommunale dagplejere er meget forskellige fra kommune til kommune. Hvad man må og kan i én kommune, kan sagtens være regelbrud i en anden.

    Tror dog, at der i artiklen menes besøg af børnebørn UDEN tilstedeværelse af forældrene. Dette er ihvertfald ulovligt i vores kommune (Herning)

    I vores kommune er der også masser af gæstebørn i dagplejehjemmene (det er jo den billigste løsning), men jeg er også klar over, at nogle kommuner benytter faste gæsteplejere i langt højere grad.

    Syntes da helt sikkert, at det er prisværdigt af de omtalte dagplejere i artiklen, at de vælger en markant lønnedgang ved kun at have 3 børn.


Kommentér på:
Privat Dagpleje.

Annonce