{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Frk L
Frk L
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367

Aktivering af barn 7,5 måned {{forumTopicSubject}}

Hej herinde smiley
Ville høre om i har forslag til hvad jeg kan lave med min datter? smiley
Jeg er i tvivl om hun har nok "udfordringer" fysisk og psykisk i hverdagen.
Vi snakker meget, synger, leger med diverse ting og fjoller meget smiley vi er selvfølgelig også fysiske med kram, kys, kild osv.
Men sådan nogle "hjerneopgaver" eller noget? Eller er det for tidligt?

Hun bliver bare så stor og skal i dp om et par måneder. Vil gerne forberede hende så godt som muligt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering af barn 7,5 måned
  • #1   17. jun 2013 Jeg har en app til vores iPad der hedder 'hvad siger grisen' om bondegårdsdyr og 'hvad siger løven' om vilde dyr, min sundhedsplejerske sagde at det var der omkring vi kunne lære hende lidt om dyrene og hvad de siger og hvordan de ser ud, i app'en er der et billede og når man trykker på skærmen siger den som dyret, nogle dyr er der forskellige lyde ved, og så kan man efterligne lyden så hun med tiden lære det samme..
    Man kan også købe en bog med billeder af dyrene og bare selv sige lydene men vi har lige pt. valgt de 2 apps..

• #2   17. jun 2013 Da axl var den alder ville han rigtig gerne lave de der 'brik-puslespil' og han elskede at komme ting ned i noget og tage det ud igen..

• #3   17. jun 2013 Vi gik til stimulastik en gang om ugen smiley det var skønt og gav en masse gode ting vi kunne gøre hjemme smiley

Kommentér på:
Aktivering af barn 7,5 måned

Annonce