{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.385 visninger | Oprettet:

Sove alene i telt {{forumTopicSubject}}

Puha jeg har en søn på 5 år, og her til aften ville han sove i sit telt i haven sammen med hunden..(de sover altid sammen)

Så de er puttet, læst godnat historie, fået lommelygte med og vi lader lyset på terrassen stå tændt hvis han vil ind.

Men puh jeg sys alligevel det er tidligt at han blir så gammel at han allerede vil sove i telt i haven..
Manden mener jeg er lidt pylret...
Den ene side af haven er der en høj mur rundt om, den ene ende højt hegn og den anden side en hæk, og så den sidste side, vores hus, så haven er helt lukket, men puha pyllermor her tænker på knægten derude..
Men lygten er slukket, og der er helt ro derude, så det går jo fint nok...

Nåh bare lidt pyller herfra..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sove alene i telt
  • #1   14. jul 2013 hvor er han sej! og ham og hunden hygger nok rigtig smiley
    -jeg er 18 og tør ikke sove i telt selv da smiley

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #2   15. jul 2013 puha jeg ville ikke lukke et øje hvis min søn på 5 lå alene i haven.. det havde han med andre ord nok ikke fået lov til, uden at enten mig eller hans far lå derude sammen med ham..

Men hatten af for din søn at han tør..

• #3   15. jul 2013 Har det ligesom dig Malene, og min søn ville heller ikke turde.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #4   15. jul 2013 Seriøst. .? Havde jeg aldrig i mit liv gjort Undskyld men synes han er alt for lille

• #5   15. jul 2013 Hvis drengen har lyst og han ved at han bare kan komme ind igen og hunden også er derude kan jeg ikke se noget forkert i det smiley

• 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 23
    #7   15. jul 2013 Hvordan gik det så? smiley

• Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #9   15. jul 2013 det gjorde jeg også i den alder, håber han hyggede sig.. der sker da intet i ens egen have? børn har kun godt af lidt frihed i trygge rammer.. rolig nu folkens,

• #11   15. jul 2013 Ham og hunden sover altid sammen. Den vejer kun 5 kg så det er nu ik som vagt hund, selvom hun nok skal sige til hvis der kommer nogen, men nej de sover sammen fordi det er hyggeligt smiley

Haven er lukket, og der hvor der er tæt hæk er der også et lille hegn, nærmest gemt inde i hækken, så hækken kommer man ikke bare lige sådan igennem. Hegnet bagved er ind til vores nabo, og er højt. Og muren kan man på ingen måde komme over inde fra os, og der er pænt langt ned hvis man kommer udefra.

Hvorfor ville i ikke lade jeres sove der?

Vores soveværelse (og vinduet) ligger sådan at vi kan høre hvis der er nogen udenfor, plus toilettet ligge lige ind til soveværelset og vinduet der vender ud mod haven. Så alt var åben af vinduer, terassedøren ulåst , og lys tændt, så han sagtens kunne se og vi nemt kunne høre ham.

Han sov lige indtil kl 04.00 så kom han ind fordi fuglene pippede smiley
    Han er heldigvis ikke en af dem der kan finde på at stikke af.

Da jeg var barn sov jeg ofte alene i telt i haven.

Så hans nat gik ganske fint smiley

• #12   15. jul 2013 Jeg spurgte flere gange om han var sikker på det, og det var han, og jeg fortalte at døren og vinduer var åbne og lys tændt, hvis han nu ville ind, men det ville han ikke... Ik før fuglene vækkede ham smiley

• Mummi
    Mummi Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 39
    #13   15. jul 2013 Jeg synes det lyder rigtig hyggeligt, og har godtnok også svært ved at forstå hvorfor det skulle være et problem. Hvis min den store på 5 gerne ville, så havde hun såmænd også fået lov....
    Dejligt at det blev en god oplevelse for ham

• #14   15. jul 2013 Her får børnene (de to store) også gerne lov til at sove udenfor og har fået lov al den tid jeg har kendt dem. De har desværre bare kun gjort den en enkelt gang. 1 år eller mere kan de alle 3 sove derude.

Dejligt han havde en super nat...:-)

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#16   16. jul 2013 Et jeg ville være bange for nogle tog hende eller en fuld eller påvirket ville synes det var et godt sred at overnatte.

2 så kan børn godt blive bange og gå i panik og lige pludselig ikk jan finde vej ind..

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #17   16. jul 2013 Jeg ville ikke lade mit barn gøre det, da vi bor ud til en trafikkeret vej, og nogle steder i byen bor meget skumle mennesker..
    Jeg stoler på min søn, men stoler ikke på alle andre folk! Når han bliver ældre så ja, men indtil da, så sover han inde ellers skal hans forældre med smiley

• #18   16. jul 2013 Hatten af for at han tør. men jeg personligt havde sagt nej. smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#20   18. jul 2013 Hehe ja okay lød lidt voldsomt men hey man ved aldrig! Jeg bor i øvrigt i en bette bondeby haha

vi har ikk engang døren åben på 1 sal smiley

• #21   18. jul 2013 hmm vi bor i en forstad lige op af vejle, og en dag min bror havde været ude og fulde sig og var godt vissen ville han gå hjem og det skulle bare gå lige ud, ergo gik turen også igennem folks haver og han lignede bare noget der var løgn der han landede der hjemme, så det er ikke umuligt, hehe

• #24   18. jul 2013 "Hvad kan hunden gøre?"

Tja, langt de fleste hunde er yderst beskyttende overfor de små poder. Om så det er små eller store hunde. Hvis ikke de bider, så skal de nok advare og sige fra hvis der skulle blive problemer.

• #25   18. jul 2013 Hvis min datter turde havde hun nu også fået lov.. Åben terrassedør, og vinduer så jeg kunne høre hende, og lys tændt..

• #26   30. jul 2013 Jeg ville gerne filme den person der ville forsøge at komme ind i haven hehe, enten falder han et par meter ned fra en høj mur, eller han skal mase sig igennem en hæk, hvor der gemmer sig lidt torne... Så sku han måske kommer over hegnet, men der er også et ok stykke..chancen for at han falder i forsøget er ok stort, så det ku vi nok høre...

Vores bette hund bider ikke, men hun forsøger med sine 5 kg at lyde som en farlig rottweiler, hvis nogle banker eller ringer på døren...og ja dem der går forbi på Den anden side af hækken kan da også få en tur, hvis jeg ik opdager dem først.

Her i byen bor der vist mange tosser, men dem jeg har mødt er nu ganske fredelige, så er nu ik så bange for at han sover i telt i haven smiley

Kommentér på:
Sove alene i telt

Annonce