{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Theas mor <3 .
Theas mor <3 .
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458

ked af gæste dagpleje {{forumTopicSubject}}

Thea er i gæste dagpleje de her dage inden hun skal begynde i børnehave. Men hun er så ked af at være der, hun spiser ikke der og leger ikk og snakker ikk.

Herhjemme er hun meget pylret og græder meget, sover skidt og der skal ingenting til hele verden ramler sammen ):

har arrangeret alternativ pasning ved familie men hun skal stadig derhen 3 gange... har så ondt i maven over det men jeg kan ikk gøre andet da jeg skal på arbejde.

Det er bare ikke lige hvad hun har brug for inden hun starter i børnehave. Suuuuk hva gørvjeg smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ked af gæste dagpleje
  • #1   17. jul 2013 Jeg ville kontakte kommunen og få fat i dem der har fundet gæstedagplejen og sige din datter ikke trives der

• #3   17. jul 2013 Jeg havde en også som jeg ikk kunne li pga omgivelser og hus dyr, og Emma var ikk tryk der,

Jeg ringede til dag pleje kontoret og bad dem finde en løsning og de fok et døgn til finde en af dem vi kendte og inden dagen var omme ringede de og hun op til en af dem vi kendte og er der fast som gæste barn og hun er utrolig glad for det jeg kan virkelig mærke Emma vis hun har en enlig dag men også ved gode dage

Jeg vil råde dig til ringe der op.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #4   17. jul 2013 Tanja det er helt sikkert ikke det, hun er tydeligt utryk og meget påvirket af det, også herhjemme. .. vil ringe til kontoret imorgen som i foreslår jeg har det sindssyg dårligt i maven over at skulle aflevere hende der igen!!

Kommentér på:
ked af gæste dagpleje

Annonce