15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Dagpleje opstart (: & 1års undersøgels {{forumTopicSubject}}
Ja så kom dagen hvor min søde lille mand sq i dagpleje for første gang! Jeg tager med efter aftale med dagpleje mor, fordi han sq ned & ha sin 1års vacc & undersøgelse.
Det gik bare super godt! Vi kom der op & der var intet min mus hoppede straks over til Kirsten ( dafgpleje moren ) & de hyggede! Men så skete det mest trælse! Der sq det her barn i gæste dagpleje ved min dagpleje hvilket jo er ok (: Men drengene legede super fint indtil drengen der sq være i gæste dp slog ham i hovedet 3gange med en bil! Jeg tager stille & roligt fat i knægten af ren reflex siger " Nej det må man ikke, man slår ikke " & min lille mus bliver bare så ked af det, han var helt utrøstelig
Han ville ikke det ene eller det andet, nå jeg fik ham trøstet & forklare Kirsten af han var træt & det nok os spillede ind, men nu må den her dreng altså ikke komme i nærheden af min uden han bryder ud i gråd!
Jeg frygter sådan af Drengen der er oppe igen imorgen for der skal min søn være der alene i en hel time - Tænker jo straks " Hvad nu hvis kirsten ikke kan trøste " eller sån?
Er det normalt & ha det sån?
& så til 1års Undersøgelsen, gik fra lægen med en tommelfinger opad! Hun var så tilfreds med min dreng, han vejer 11,3 & måler 80cm (: Trives & er super dejlig fik jeg afvide.
Han kunne dog ikke li stikkene Så nu har jeg bare en pyller mus her hjemme (:
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Nu er min dreng meget mor syg, kan det så ikke være det os var derfor hun ikke kunne trøste idag? fordi jeg var der?
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Jeg har heldigvis barsel frem til næste år, så jeg kan køre ham ordenligt ind
Dagpleje opstart (: & 1års undersøgels