{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

Dagpleje opstart (: & 1års undersøgels {{forumTopicSubject}}

Ja så kom dagen hvor min søde lille mand sq i dagpleje for første gang! Jeg tager med efter aftale med dagpleje mor, fordi han sq ned & ha sin 1års vacc & undersøgelse.
Det gik bare super godt! Vi kom der op & der var intet min mus hoppede straks over til Kirsten ( dafgpleje moren ) & de hyggede! smiley Men så skete det mest trælse! Der sq det her barn i gæste dagpleje ved min dagpleje hvilket jo er ok (: Men drengene legede super fint indtil drengen der sq være i gæste dp slog ham i hovedet 3gange med en bil! Jeg tager stille & roligt fat i knægten af ren reflex siger " Nej det må man ikke, man slår ikke " & min lille mus bliver bare så ked af det, han var helt utrøstelig smiley Han ville ikke det ene eller det andet, nå jeg fik ham trøstet & forklare Kirsten af han var træt & det nok os spillede ind, men nu må den her dreng altså ikke komme i nærheden af min uden han bryder ud i gråd! smiley
Jeg frygter sådan af Drengen der er oppe igen imorgen for der skal min søn være der alene i en hel time smiley - Tænker jo straks " Hvad nu hvis kirsten ikke kan trøste " eller sån?

Er det normalt & ha det sån? smiley

& så til 1års Undersøgelsen, gik fra lægen med en tommelfinger opad! smiley Hun var så tilfreds med min dreng, han vejer 11,3 & måler 80cm (: Trives & er super dejlig fik jeg afvide.
Han kunne dog ikke li stikkene smiley Så nu har jeg bare en pyller mus her hjemme (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagpleje opstart (: & 1års undersøgels
Kommentér på:
Dagpleje opstart (: & 1års undersøgels

Annonce