1.406 visninger
|
Oprettet:
Dp start er hårdt! {{forumTopicSubject}}
Nu er det Lillis tredje dag i dp (sammen med mor) siden i torsdags og jeg synes det er blevet en LILLE SMUGLE nemmere siden første dag. Men hold nu op hvor er det svært at give slip. Lilli har kun været passet af min mor, så det med at overgive hende til en vildt fremmet er bare SÅ svært. Selvom jeg er glad for hendes dp. Men synes det er så hårdt at jeg snart skal undvære hende i så laaang tid hver dag!
Det er helt sikkert godt for hende, men hun er stadig min lille skat!
Andre der havde, har det sådan?? Gode råd?
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Hertil morgen har vi lige afleveret dem til deres 1. børnehave dag.....det er helt vildt som tiden er fløjet....
Råd.....hmmmmm... følg dit hjerte og ha korte dage i starten - det skal nok gå, er sikker på hun nyder tiden sammen med hendes nye små venner...
Men det bliver ALDRIG nemt det er jo vores GULD!
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 55 Svar: 534
Så aflevere hende nu i børnehaven inden jeg møder og lige efter jeg har fri henter jeg hende
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 100 Svar: 694
Sophia er også 16 måneder - hun startede i torsdags.
Vi var til møde der om tirsdagen. Og om torsdagen afleverede jeg hende og hentede hende 3 timer senere. - det samme gjorde vi fredag.
Idag har hun været der i 7 timer.
Indtil videre har der ikke været noget.
Jeg synes det er rart med lidt fritid til
Mig - det var tiltrængt.
jul 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 315
Termin - Jeg har pt ikke noget job, men håber på at komme på noget uddannelse! Her vil hun heller ikke blive afleveret før jeg skal på job/uddannelse og hun vil blive hentet når jeg har fri så jeg kan have hende så meget som muligt
Charlotte - Skønt at det bare gik så smertefrit Går ud fra hun er en lille modig pige så! Ja mor tid er rart, men når tiden nærmer sig jeg skal forlade hende, så bliver jeg en lille kylling og får lyst til at bakke ud!
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 100 Svar: 694
Hun er jo født for tidligt- og hun har altid hængt på mig. - så jeg blev meget overrasket over det er gået så godt.
Du skal få dig selv til at blive tryg ved det - før bliver lilli det ikke
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 444
Jeg går pt hjemme så han har også en fridag hver uge hvor vi gerne er på besøg ved min mor. Så jo jeg keder mig når han er i dp og de andre i skole og på arbejde. Men han skal ikke være der mindre han vi gå glip af alt for meget hygge der ovre med sine venner.
jul 2013
Trine - Kan godt forstå du nyder det! Jeg har også nogen gange brug for at være lidt mig selv, men som sagt når det så kommer til stykket så har jeg lyst til at bakke ud! Det kan vidst tælles på en hånd hvor mange gange jeg har været i byen siden hun blev født Men jeg tror da nok det bliver godt når hun har lært at det er sådan det skal være. Jeg tror bare jeg får svært ved at undvære hende alle de gode timer om dagen!
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
jul 2013
nov 2012
jul 2013
jul 2013
nov 2012
jul 2013
nov 2012
jul 2013
Imorgen skal hun være ved dp i en halv time eller en hel time hvor jeg går mig en tur Hun skal ikke sove der eller noget, men hun skal hygge lidt dem alene Jeg frygter det helt vildt!
Dp start er hårdt!