{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Dp start er hårdt! {{forumTopicSubject}}

Nu er det Lillis tredje dag i dp (sammen med mor) siden i torsdags og jeg synes det er blevet en LILLE SMUGLE nemmere siden første dag. Men hold nu op hvor er det svært at give slip. Lilli har kun været passet af min mor, så det med at overgive hende til en vildt fremmet er bare SÅ svært. Selvom jeg er glad for hendes dp. Men synes det er så hårdt at jeg snart skal undvære hende i så laaang tid hver dag! smiley

Det er helt sikkert godt for hende, men hun er stadig min lille skat! smiley

Andre der havde, har det sådan?? Gode råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dp start er hårdt!
  • #1   5. aug 2013 Ja det var MEGA hårdt - husker det sååååå tydeligt....

    Hertil morgen har vi lige afleveret dem til deres 1. børnehave dag.....det er helt vildt som tiden er fløjet....

    Råd.....hmmmmm... følg dit hjerte og ha korte dage i starten - det skal nok gå, er sikker på hun nyder tiden sammen med hendes nye små venner...


    Men det bliver ALDRIG nemt det er jo vores GULD!


  • #2   5. aug 2013 Jeg havde muligheden for at aflever ved 9 tiden og hente ved frokost tid i starten og stille og roligt blev hun der mere og mere men har hele tiden haft den tanke at hun skal ikke være der uden der er brug for det...

    Så aflevere hende nu i børnehaven inden jeg møder og lige efter jeg har fri henter jeg hende smiley


  • #3   5. aug 2013 Jeg har det lige omvendt smiley
    Sophia er også 16 måneder - hun startede i torsdags.

    Vi var til møde der om tirsdagen. Og om torsdagen afleverede jeg hende og hentede hende 3 timer senere. - det samme gjorde vi fredag.
    Idag har hun været der i 7 timer.

    Indtil videre har der ikke været noget.
    Jeg synes det er rart med lidt fritid til
    Mig - det var tiltrængt.


  • #4   5. aug 2013 Åha, det går så stærkt! smiley Følger også mit hjerte, tager det stille og roligt. Hun er en følsom pige og vil ikke kaste hende ud i noget som kan gå galt og indtil videre går det rigtig godt! smiley Men hold op hvor jeg frygter at skal undvære hende smiley

    Termin - Jeg har pt ikke noget job, men håber på at komme på noget uddannelse! Her vil hun heller ikke blive afleveret før jeg skal på job/uddannelse og hun vil blive hentet når jeg har fri så jeg kan have hende så meget som muligt smiley

    Charlotte - Skønt at det bare gik så smertefrit smiley Går ud fra hun er en lille modig pige så! smiley Ja mor tid er rart, men når tiden nærmer sig jeg skal forlade hende, så bliver jeg en lille kylling og får lyst til at bakke ud! smiley


  • #5   5. aug 2013 Jeg havde faktisk forventet det ville blive sværere (men reaktionen kan jo også nå at komme endnu)
    Hun er jo født for tidligt- og hun har altid hængt på mig. - så jeg blev meget overrasket over det er gået så godt.
    Du skal få dig selv til at blive tryg ved det - før bliver lilli det ikke smiley



  • #6   5. aug 2013 Her må jeg også sige at jeg nyder det, men Marcus er også meget mor syg og det er nærmest kun mig der dur herhjemme. Her bliver han afleveret kl 8 hver dag da det fungere bedste for ham og så henter jeg ham kl 15 (dp mor vil ikke at vi henter før med mindre vi skal noget, eller jo så skal det være inden de skal ud og sove). Det fungere super fint her. Marcus kan nærmest ikke komme hurtig nok ind og lege med de andre om morgenen. Han elsker sin dp mor og sine venner derovre samt dp mors store drenge som er en del af dagen med de 4 dp børn.
    Jeg går pt hjemme så han har også en fridag hver uge hvor vi gerne er på besøg ved min mor. Så jo jeg keder mig når han er i dp og de andre i skole og på arbejde. Men han skal ikke være der mindre han vi gå glip af alt for meget hygge der ovre med sine venner.


  • #7   6. aug 2013 Charlotte - Okay, ja så er det vildt det er gået så godt, det er dejligt! smiley Ja, jeg tager det stille og roligt for vores begges skyld. Lilli er også et værre hængetræ og i det første lange stykke tid af hendes liv var hun syg og der var det KUN mig der duede, så hun er også en rigtig mors pige! smiley

    Trine - Kan godt forstå du nyder det! Jeg har også nogen gange brug for at være lidt mig selv, men som sagt når det så kommer til stykket så har jeg lyst til at bakke ud! Det kan vidst tælles på en hånd hvor mange gange jeg har været i byen siden hun blev født smiley Men jeg tror da nok det bliver godt når hun har lært at det er sådan det skal være. Jeg tror bare jeg får svært ved at undvære hende alle de gode timer om dagen! smiley smiley


  • #8   6. aug 2013 Jg syns også det svært.. Julian bliver 1 år her D 22/8 og er frygteligt meget mor-syg, og oveni det er han ,odt eksta sart og følsom.. Så han skriger når jeg går, og har svært ved at binde sig til at andre mennesker.. Er glad for jeg har taget ne måneds ferie for at kan køre ham ind, tror det bliver nødvendigt.. Torsdag pg fredag i sidste uge var jeg derovre et par timer sammen med ham,i går og i dag ethan der selv.. I går til kl 10.30- så kunne hun ikk trøste ham mere.. Er spændt på i dag

  • #9   6. aug 2013 Ninna - Okay så har du også god tid! Skønt smiley Det er bare ikke sjovt det der når de græder og ikke vil holde op igen smiley

  • #10   6. aug 2013 Her har jeg heller ikke behov for at komme i byen osv, det er få gange at jeg har fået Marcus passet i "fritiden" i de snart 2 år han har levet. Bare det at jeg skal have barnepige til ham og hans storebror fordi jeg skal med hans storesøster til ridning har jeg det svært ved. De få gange farmor og farfar har passet ham/alle 3 børn har ikke været nemme for mig. kan næsten ikke komme hurtigt nok hjem igen. Med dp mor eller hos min mor har jeg aldrig haft svært ved. Min mor har dog ikke tit alene pga hun bor en time væk og ingen bil så det giver så meget kørsel. Så det har mest været på "ferie" han har været der en nat. Men hos min mor er Marcus og jeg også gerne ca en gang om ugen i en hel dag.

  • #11   6. aug 2013 Det er rart nok at kunne komme til en polterabend, mødes med veninderne, tage i biffen med kæresten eller bare være sig selv, men så skal jeg også have hende lynhurtigt hjem igen smiley Kan ikke undvære hende for længe! Hun hygger sig altid helt vildt, jeg ved godt det er mig der ''pylre'' men jeg kan bare ikke undvære hende smiley smiley

  • #12   6. aug 2013 Jeg føler heller ikke rigtigt det behov der mere Trine smiley Før var det gerne hver weekend, men nu har jeg heldigvis andet at gå op i! smiley

  • #13   6. aug 2013 Jeg får i hvert fald tit at vide jeg er for pylret og burde tage lidt mere ud. Men tja jeg vil bare gerne bruge min "fritid" med min familie. Men ja jeg ved også at Marcus uden tvivl hygger sig fuldt ud når han bliver passet af familien eller barnepigen.

  • #14   6. aug 2013 Gør jeg også, men det er jeg ligeglad med. Hvis jeg har brug for at komme ud skal jeg nok sige til, men ellers vil jeg bare gerne bruge så meget tid med min datter og min familie som muligt smiley

  • #15   7. aug 2013 Ja jeg lader det heller ikke påvirke mig.

  • #16   7. aug 2013 smiley

    Imorgen skal hun være ved dp i en halv time eller en hel time hvor jeg går mig en tur smiley Hun skal ikke sove der eller noget, men hun skal hygge lidt dem alene smiley Jeg frygter det helt vildt! smiley


Kommentér på:
Dp start er hårdt!

Annonce