{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.512 visninger | Oprettet:

Dp start er hårdt - Det går bare skide godt :) {{forumTopicSubject}}

Lavede en tråd om at jeg synes det var hårdt at lille fisen skulle begynde i dp. Det er stadig pisse hårdt, men det går frem af!

Idag var hun der i en time alene for første gang, hun startede i torsdags, men da hun er en lille følsom dame har vi besluttet at tage det meget stille og roligt.

Jeg klarede det flot, en eller to tåre blev det til da jeg cyklede. Jeg kørte en tur og mødtes med en jeg kunne snakke lidt med og glemme det. De havde i dp været ned og handle. Så vi kom alle sammen op til dp på samme tid. Lilli græd smiley Hun var dog først begyndt at græde da de gik hjem af. Lilli og den anden lille pige sad i tvillingebarnevogn hvilket Lilli aldrig har prøvet, så nærkontakten, trætheden og sulten havde nået hende og hun orkede ikke mere! Dp moren havde ringet til mig under alle omstændigheder så jeg kunne være med når de skulle spise. Lilli spiste pænt (det har vi haft mange problemer med det spisen der!) Og bag efter skyndte vi os at cykle hjem så hun kunne få sovet smiley Hun faldt i søvn på cyklen smiley

Lilli har efter den korte tid i dp gjort mange fremskridt synes jeg! Hun er blevet mere glad! Det er hun stort set hele dagen. Hun er begyndt at ville stå på sine ben, det plejer hun slet ikke. Hun har været oppe på sine knæ, hun spiser RUGBRØD! smiley Og der er kommet gode rutiner både mad rutiner og sove turiner hvor hun kun sover 1 gang om dagen! smiley

Er glad for de fremskridt der har været indtil videre og bliver mere og mere tryg ved tanken om en dag at efterlade hende der med god samvittighed, imens jeg skal på arbejde/skole.

Ville bare lige dele det med jer smiley Håber det går ligeså godt for alle jer andre hvis små bebser starter i dp/vuggestue smiley smiley

Og til sidst Lige lidt billeder af Lillis dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dp start er hårdt - Det går bare skide godt :)
Kommentér på:
Dp start er hårdt - Det går bare skide godt :)

Annonce