Gør jeg sutter ren for meget? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har lige fået afvide jeg gør Emma s sutter for meget og for tit rene.
Hun får en ren sut om morgen og to når hun blir puttet
De står altid i køleskabet
Og jeg køber altid så jeg har 12 sutter så skal jeg kun koge dem af engang om ugen, jeg lader vandet løbe over dem og hælder sæbe på og skrubber med en børste og kommer dem i en skål og hælder kogen vand på og lader dem stå 5 min og der efter tager jeg dem op og dupper dem af i ren viskestykke og i skålen og i køleskabet?
Jeg skifter alle hendes sutt,er 1 gang om mdr , for jeg har læst engang at de skulle skiftes engang om mdr så det gør jeg altid omkring den 1 i hver mdr.
Er det så galt??
Hvad gør i andre ?
Jeg gjorde det samme da hun fik flaske det var bare en gang om dagen med alle flasker og sutter?
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
ja så meget har jeg i hvert fald ikke gjort sutter rene!
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Jeg har altid været omhyggelig med skolde flasker og sutter af og vis vi køre nogen steder så får hun altid en ren sut med.
Jeg har altid tænkt bakterie osv når hun sutter på den og taber den og mad rester osv.
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 456
Malou bruger kun sut en gang imellem - 2 minutter når hun skal sove. Er derfor minimalt hvor meget jeg gør sutter rent. Men plejer at ligge dem i en skål, kogende vand over, tager dem op og gnubber ind i groft salt også koger jeg nyt vand og hælder over dem, nyt vand i skålen også derned i 1 minut.
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 100 Svar: 694
Jeg har ikke skoldet sutter efter hun er blevet større.
Taber jeg en sut skylder jeg den- men finder hun en sut på gulvet (det er næsten der de altid er at finde
Lidt skidt er sundt
mar 2008
Ham så det nok bare mig der mærkelig ..
Ang dagpleje så har hun en sut i tasken som ligger i et itui også har hun en ren med fra morgen af da de jo kun får dem når,de skal sove til middag. Men ja jeg lader ikk mine sutter ligge ved dag pleje moren. Anden den ene som så blir gjord ren når vi gårdtur week ..
mar 2008
Vi har hund og vis Emma taber sin så propper hun den da i munden igen,
Det skal ikk lydemsom om jeg fuldstændig panisk
Gør jeg sutter ren for meget?