{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.970 visninger | Oprettet:

No name
No name
Tilmeldt:
25. feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

Børnehave - tøj osv. {{forumTopicSubject}}

Så nærmer vi os tiden, hvor Linea bliver 3 år, og starter i Børnehave..
Derfor har jeg lidt tanker omkring det, med hvad jeg skal have købt ind til hende..

1. Tøjstempel?
Hvad er bedst? Tusch, strygemærke, stempel eller andet? Købes hvor?

2. Gummistøvler
Har i et fast par til at stå i BH?

3. Softshell
Kan ikke blive enig med mig selv, om jeg skal have en igen i år..
Har været glad for den de forgående år, men hende jeg snakkede med nede i butikken, sagde at hun syntes det var unødvendigt, når hun både har termotøj, regntøj, vinterjakke, fleecejakke..
Hvad tænker i? Jeg syntes hun mangler noget til at tage vinden, som hendes fleece jo ikke gør...
Eller... hvad?
Molo vs. Hummel? (har altid haft Molos, men syntes ikke de sider optimalt)

4. Tyveri
Min dagplejer, nævnte at der i BH kan være problemer med folk ikke kan finde ud af dit og mit, og der derfor kan mistet tøj og sko i BH.
Har i haft dette problem?
Hvad gør i ved det?
Undgår i dyrt tøj, overtøj og sko i BH?

5. Andet?
Er der noget jeg glemmer at tage højde for evt..
Hun skal self. have ekstra tøj med og et par bleer hvis det bliver nødvendigt.
Madkasser er købt også smiley

6 ÅHHHH GUD!!!
Jeg er slet slet ik klar til det her...
Hvor blev babyen af? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børnehave - tøj osv.
  • #1   21. aug 2013 Vito går jo i vuggestue men det er jo nærmest det samme.

    Jeg bruger både stempel og en sprittusch. Bruger feks tuschen til sko og tøj uden plads til stempel.

    Vito har to par gummistøvler - jeg gider ikke slæbe og så dyre er de ikke jo.

    Han har softshell til blæsende dage. Derudover har han regnjakke og termojakke. For tiden bruger han bare en trøje og måske sin vest.

    Jeg har kun fået stjålet en ting i vuggeren. Jeg tror det vigtigste er at der holder hoveddøren lukket så der ikke kommer folk udefra og nakker noget.


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #2   21. aug 2013 Hvor køber du stempel og tusch?

    Har du alt overtøj liggende fast deroppe, eller tager du med fra dag til dag hvad du vurdere der er behov for?


  • #3   21. aug 2013 Bruger tusch. Har ekstra gummistøvler. Mine har både termo fleece og softshell. Har lige købt en racoon softshell til den mindste og den virker vildt lækker. Har molo til de andre. Jeg undgår ik dyrt tøj selvom de til tider har mistet noget. Men sys det meste dukker op igen så er der noget der er begravet i sandkassen eller moget er ved en fejl kommet med andre hjem. Det er sådan lidt bermuda trekant agtigt i vores børnehave smiley men tænker da der skal noget af en samvittighed til at stjæle i ens egem børnehave :-\ ellers må man tage drt op med lederen hvis der er et stort problem med det...

  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #4   21. aug 2013 Carina har du overtøj til at ligge der fast? Altså, så du har dobbelt af alt overtøj, til hjemme og til BH?

  • #5   21. aug 2013 så har man også altid ekstra når noget skal vaskes osv og farmand cykler med dem om morgnen så er det rart han ik skal slæbe alt for meget smiley de har ik dobbelt termo fleece eller softshell men 2 jakker og regnsæt og gummistøvler smiley

  • #6   21. aug 2013 Vi har købt det tøj stempel man kan købe i kære børn butikkerne og det bruger vi i tøj, sko, madkasse osv smiley

    Jeg har valgt ikke at sende det dyre tøj med i børnehaven for så taber de en vante udenfor og så er den væk og så har jeg som du hørt at folk bare ikke kan se forskel på dit og mit smiley

    Hun har et par trænings sko og gummiestøvler til fast stå i børnehaven og så har jeg et regnsæt til at lægge der fast også smiley

    Lige nu har hun en flecce jakke og en softshell jakke med overvejer at få en softshell flyverdragt til hende smiley


  • #8   21. aug 2013 Min søn skal starte i børnehave den 1. okt. (puha synes ligepludselig min lille bandit er blevet alt for stor). Jeg har alt klart undtagen madkasse. Kan I anbefale en god madkasse? Skal de også have drikkedunke med?

  • #10   21. aug 2013 Hjalte skal også starte nu her, jeg har ikke købt 2 af noget, har købt nogle super lækre og dyre ting også håber jeg det er nok smiley han har 1 vinter jakke, 1 flyverdragt, 1 sæt regntøj, 1 sæt gummistøvler og 1 sæt softshell tøj. Også har han 2 par alm. Sko.. Jeg bruger mest hummel tøj til, og det regner jeg med at fortsætte med, håber folk kan kende forskel på dig og mit smiley det er heldigvis et meget lille sted han skal være, så håber folk er ærlige smiley

  • #12   21. aug 2013 Ja men han skal ikke være der så mange timer, så tror det er nok med en smiley

  • #14   21. aug 2013 Kan altid nå at købe en hvis det bliver nødvendig, men det tror jeg bestemt ikke det gør.

  • Mai G
    Mai G Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #15   21. aug 2013 Jeg bruger disse til at märke Nathalie og Linnea´s töj i Börnehaven
    https://www.namnlappar.se/bestaell



  • #16   21. aug 2013 Mikkel skal også starte nu her d.1 okt. Vi har et 2 delt skisæt, flyverdragt, regntøj en fleece og en anden jakke.. Er lidt i tvivl om termo, Mikkel har sket ikke brugt noget i år.. Ellers et par termo støvler, vinterstøvler/sko og et par løbesko..
    Puha det var nu ellers også rigeligt da smiley


Kommentér på:
Børnehave - tøj osv.

Annonce