{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.084 visninger | Oprettet:

Seng til en på 16 mdr. I vores soveværelse {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har brug for lidt inspiration som jeg håber I kan hjælpe med.
Min søn har en periode hvor han vågner meget om natten.
Han er meget sensitiv og bliver alligevel sendt i legestue med dp om onsdagen. Jeg er i dialog med læge, kommune og dp om at finde en anden løsning, for det stresser ham.
Men når de har været i legestue vågner han om natten og har brug for tryghed.
Så han kommer ind og putte hos os.
Det er den eneste måde at han falder ned på. Men problemet er, at han kravler rundt i søvne. Så jeg sover med et øje åbent. Vi har sat sengerand på vores seng, men det er bare ikke nok.
Så tanken var at købe en tremmeseng mere ind til vores soveværelse, fjerne den ene side og så kan han sove tæt op af mig med uden at kunne falde ud.
Men pladsen er trang, så vi vil have problemer at at åbne skabslåger hvis der står en seng.
Jeg har prøvet med en madrads jeg kan ligge på inde hos ham, men han vil slet ikke sove på sit værelse når først han vågner.
Findes der andre løsninger?
Nogle gode ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seng til en på 16 mdr. I vores soveværelse
  • #1   5. sep 2013 Har du ikke en madras der kan ligge ved siden af jeres seng, så hvis han falder slår han sig ikke. Min søn er også hyper sensitiv så han sover inde ved os. Hans seng står inde ved os, og den bliver han puttet i, men kommer over til os hver nat. Når han sover ved os, sover han i midten så er det kun i fodenden han kan kravle ud, og selvom han roder rundt er han aldrig faldet ud.

  • #2   5. sep 2013 Mor til fantastiske Hjalte: Jo og den lagde jeg der hvor han sidst var tæt på at vælte ud.