{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.084 visninger | Oprettet:

Seng til en på 16 mdr. I vores soveværelse {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har brug for lidt inspiration som jeg håber I kan hjælpe med.
Min søn har en periode hvor han vågner meget om natten.
Han er meget sensitiv og bliver alligevel sendt i legestue med dp om onsdagen. Jeg er i dialog med læge, kommune og dp om at finde en anden løsning, for det stresser ham.
Men når de har været i legestue vågner han om natten og har brug for tryghed.
Så han kommer ind og putte hos os.
Det er den eneste måde at han falder ned på. Men problemet er, at han kravler rundt i søvne. Så jeg sover med et øje åbent. Vi har sat sengerand på vores seng, men det er bare ikke nok.
Så tanken var at købe en tremmeseng mere ind til vores soveværelse, fjerne den ene side og så kan han sove tæt op af mig med uden at kunne falde ud.
Men pladsen er trang, så vi vil have problemer at at åbne skabslåger hvis der står en seng.
Jeg har prøvet med en madrads jeg kan ligge på inde hos ham, men han vil slet ikke sove på sit værelse når først han vågner.
Findes der andre løsninger?
Nogle gode ideer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seng til en på 16 mdr. I vores soveværelse
  • #1   5. sep 2013 Har du ikke en madras der kan ligge ved siden af jeres seng, så hvis han falder slår han sig ikke. Min søn er også hyper sensitiv så han sover inde ved os. Hans seng står inde ved os, og den bliver han puttet i, men kommer over til os hver nat. Når han sover ved os, sover han i midten så er det kun i fodenden han kan kravle ud, og selvom han roder rundt er han aldrig faldet ud.

  • #2   5. sep 2013 Mor til fantastiske Hjalte: Jo og den lagde jeg der hvor han sidst var tæt på at vælte ud.
    Men i nat var det så i benenden. Så det er ikke til at vide hvilken side smiley


  • #3   5. sep 2013 Jeg synes også det er svært rigtig at få sovet når han ligger der. Jeg tør ikke at falde helt hen.
    Så det har også noget at gøre med at jeg ikke får min søvn fordi jeg er nervøs for om han falder ud


  • #4   5. sep 2013 Mor til lubben: Har været i tankerne smiley Men håbede lidt at nogle havde en ide, for mig og en hammer er ikke rigtig en køn oplevelse. Men kan blive løsningen. Men tak smiley

  • #6   5. sep 2013 God ide smiley Det prøver jeg lige i aften smiley

  • #8   5. sep 2013 Det er på denne lille plads at muligheden er. Så det er lidt trængt.
    Lige nu kan hans seng godt stå der, men det skaber problemer når vi skal i skabet og døren til soveværelset kan ikke åbne helt op. Håber på kreative ideer fra jer smiley


    profilbillede
  • #9   5. sep 2013 Nej der er ca 40 cm på modsatte side fordi der er vindue og radiator. Så vil ikke have sengen for tæt på det. Hovedgærdet er helt op af en væg.

  • #10   5. sep 2013 Ja, det er jo forhåbentlig også kun midlertidig. Synes bare det er rigtig ubehageligt at ligge så tæt på en radiator. Sengen stod der da han var helt lille og jeg kan næsten ikke tælle de gange jeg bankede hovedet op i karmen smiley nej den kan desværre ikke stå den vej heller. Så lidt en udfordring...

  • #11   5. sep 2013 Maja: jo det må blive løsningen. Jeg kan ikke rigtig komme på andet. Det nemmeste ville være den anden side så vi i et snuptag kan tage ham fra hans værelse og ind i sengen i vores uden han bliver alt for vågen. Men må give det et forsøg og gå på jagt efter endnu en seng. Tusind tak for input smiley

  • #12   5. sep 2013 Det var en god ide smiley har nogle hjul som sad under den da han var spæd så vi kunne " vugge" ham i søvn. De må da lige på igen så smiley super ide. Må havde manden igang i weekenden smiley synes det er super at man kan få hjælp herinde til indretning smiley

  • #14   7. sep 2013 Det var rigtig smart smiley men den bliver desværre for kort. Bredde er perfekt.

Kommentér på:
Seng til en på 16 mdr. I vores soveværelse

Annonce