{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Julegaveønsker {{forumTopicSubject}}

Årh ha..
Vi havde ENDELIG fundet påset par gode julegave og fødselsdagsønsker til Axl.. Og tro mig det er ikke let.. Den dreng har simpelthen alt..
Mine forældre ringede så lige og meldte deres ankomsts weekenden, og de havde jo da lige købt et par gaver til axl, fordi han jo havde været s ked af jeg igen havde været indlagt osv.
Og hvad har de købt, de to eneste ting jeg reelt ved han kunne ønske sig til jul, et legekøkken i træ og parkeringshuset fra kids Wood..
Et eller andet sted kan jeg jo ikke tillade mig at blive sur.. Også alligevel synes jeg det er møgtræls, for jeg synes efterhånden at der kører sådan en intern familiekonkurrence om hvem der kan give axl flest gaver.. Både moster, tante, onkel, mormor, farmor osv. Hr noget med hver gang de kommer.. Og jeg har sagt mange gange at det jo er sundt, også for axl at ønske sig ting..
Sidst han blev passet ved farmor fik han alt jake og piraterne duplo, for det havde han selv peget på.. JAMEN... Ak du milde..
Hvad ville I gøre?

Og lad mig endelig hører hvad jeres barn på 2 ønsker sig...
Axl har jo også lige en fødselsdag i december.. Og han mangler vitterligt ingenting., jo tøj, men det har jeg selv købt til ham, og det får han af mig og Dan i julegave..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegaveønsker
  • #1   24. sep 2013 Jeg havde bedt dem gemme gaverne til jul. Claras farmor og farfar var også slemme til det, men de fik pænt at vide at de måtte hjertens gerne give hende gaver til højtider og fødselsdag, men derudover skulle de droppe det. Min datter må gerne blive forkælet, men det behøver hun ikke at blive hver eneste gang hun ser dem.

  • #3   24. sep 2013 Jeg syntes godt nok også det er svært at blive ved med at finde på, og så er min søn også kun snart 2 smiley men han har også bare så meget.
    Ved han får bruder af mine forældre i fødselsdagsgave, og af min farmor og farfar får han et sengetæppe lavet i patchwork som min farmor helt selv har lavet på bestilling fra mig (det er hendes hobby, og mange af det tæpper hun har lavet er forsikret for op mod 10 - 20.000 når de er på messe smiley )

    Ellers så ønsker han sig:

    Abel spendable bog
    Schleich dyr
    Liebe kop, 2 år
    Ferm living sættekasse
    Uld bodyer (Engel)
    LEGO duplo cars
    Peter plys film
    Sebra lyseblåt bord..


  • #4   25. sep 2013 Jeg synes godt du kan tillade sig at sige at de ikke skal give ham gaver så ofte og så kun give ham een ting når de giver.
    Fortæl at det er dejligt at de vil glæde ham når han har været trist men at de i stedet kan komme og hygge med ham og feks tage ham en tur i skoven.

    Hvis de er rigtig glade for at bruge penge på ham kan du jo foreslå at de tager ham i svømmeren, zoo, legeland eller andet i den stil smiley


    Vito ønsker sig tonsvis af køretøjer til jul. Hop større jo bedre. Så ønsker han sig bluser med biler/traktor/osv på. Biler-film.

    Vito har også alt synes jeg...


Kommentér på:
Julegaveønsker

Annonce