{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

En mor.
En mor.
Tilmeldt:
6. aug 2013
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 71

Julegaveønsker. {{forumTopicSubject}}

Åh min familie er tidlig ude synes jeg smiley

Er blevet spurgt om hvad vi (kæresten og jeg) og min søn på 3½ ønsker os.


Hvad ønsker I jer og hvad med de små? Kunne godt bruge lidt inspiration smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegaveønsker.
  • #1   21. aug 2013 uh jeg er slet ikke begyndt at tænke på det hehe. har fødselsdag på søndag så det skal jeg lige over.

    men hvad med noget nyt legetøj eller prøv at lade ham kigge med hvis du går ind på en legetøjs side. det er faktisk rigtigt sjovt at høre hvad de finder på.


  • #2   21. aug 2013 Åh jamen min datter ønsker sig pingu dvd og Brio togbane gavekort til div butikker smiley

    Jeg selv ønsker mig undertøj, gavekort, trip trap nisser, bøger og gavekort til smykker af hestehår...

    Jeg begynder tidligt også fordi jeg har fødselsdag i december så fra januar begynd jeg at skrive ned dog hænder det at jeg selv engang imellem kommer til at købe tingene selv smiley


  • #4   21. aug 2013 Jag ønsker mig, gavekort til bodyshop, megamussel kopper, og en skål från le cruset
    Mio ønsker sig, legetøj fra Brio, nogle pegebøger, sengesæt fra lexington
    Min man ønsker sig helt sikkert noget til bilen & Balder vil ha nyt halsbånd og snor från kenjan

    Det va vores familes ønsker smiley


  • #5   21. aug 2013 Malou ønsker sig.
    En wheely bug (staves), bamse og kylling dvd'er, tøj, legetøj - gerne fra Fischer Price. Så ønsker hun sig sengetøj fra småfolk - lyserødt med pink æbler og noget med hello kitty. Termotøj fra ej sikke lej osv. til vuggestuen.
    Jeg ønsker mig.
    Ny seng, scanpan pander (min bror har stjålet mine to pander og istedet givet mig en grill pande - fanden tag ham!) . Gavekort til H&M, Vero moda, pieces m.m. En loftlampe til stuen, ny "skærm" til min ene PH lampe - den kan åbenbart ikke tåle at falde på gulvet. Sengetøj, håndklæder fra Kronborg.


  • #6   22. aug 2013 Jeg har før gjort det ved min lillesøster da hun var lille at jeg tog et blad fra fætter br eller toysrus med hjem til hende og så bad hende sætte mærker ved det hun ønskede sig smiley

Kommentér på:
Julegaveønsker.

Annonce