{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.279 visninger | Oprettet:

Onkel & Tante i Vejle - erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Er der nogen af jer her inde der har erfaringer med den private vuggestue/børnehave "Onkel og Tante" i Vejle?

Min kæreste og jeg skal være forældre til november og lige nu undersøger vi lidt om de forskellige udbud af institutioner i Vejle. Vores krav er at det er en meget naturorienteret institution og umiddelbart ser "Onkel og Tante" ud til at opfylde vores krav.

Vi vil selvfølgelig tage ud og besøge dem vi har kig på og danne vores eget indtryk, men det er jo også altid rart at høre personlige erfaringer fra andre smiley


PS. jeg er ny her inde, så også lige et pænt hej til alle!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Onkel & Tante i Vejle - erfaringer?
  • #1   9. okt 2013 Vores datter går hos Onkel og Tante i Egtved smiley
    Jeg tror du tænker på den der ligger i Rugsted, er det korrekt? smiley

    Vi har haft en del problemer, som der dog er blevet rettet op på efter mange samtaler med personalet. Dertil kommer at de ofte har skiftende pædagoger da de får mange praktikanter ind, som så er der 4-8 uger og derefter kommer der en eller to nye..
    Det syntes jeg personligt er ret træls, og det må også være meget forvirrende for børnene ikke at vide hvem der skal putte, skifte etc. den pågældende dag.

    Lederen Heidi er dog helt fantastisk! Virkelig et dejligt menneske, som går op i det med liv og sjæl smiley

    Og afdelingen i Rugsted skulle være super god, der har de også dyr, og går - så vidt jeg er orienteret, meget op i natur! smiley
    Hvis vi boede tættere derpå, skulle Smilla helt sikkert gå derude!

    Du er velkommen til at skrive til mig, hvis det er smiley


Kommentér på:
Onkel & Tante i Vejle - erfaringer?

Annonce