Var I taget afsted? {{forumTopicSubject}}
Dan fylder 30 og har fået en tur til Lalandia af vores naboer med alt betalt, de skal også med. Jeg vil være i uge 35 når vi skal afsted.
Jeg har faktisk ikke været i tvivl om at jeg da selvfølgelig skulle med og hygge mig med familie og venner i de 4 dage de har booket, ankomst fredag, hjem mandag.. Men nu har jeg jo døjet RIGTIG meget med veer, sammentrækninger, kontraktioner og hvad lægerne nu ellers kalder det siden jeg gik i fødsel i uge 29, jeg har været forbi FG mindst en gang om ugen, med 'veer', og har to gange siden måtte få piller for at få livmoderen til at slappe af.. Det skal lige siges min livmoderhals har været upåvirket siden uge 29, og ikke afkortes af de sammentrækninger der er nu. Den er blød, men afkortes ikke.
Jeg har bestemt mig for at spørge lægen når jeg skal derop tirsdag, og skal også til jm inden afrejse, men jeg må erkende jeg er super ambivalent..
For der er jo sygehus dernede HVIS det nu skulle blive nødvendigt, og jeg vil jo SÅ gerne fejre Dan, og nyde axl 'en sidste gang' inden vi får en lillebror..
Men omvendt tænker jeg at det måske er uansvarligt, jeg ved jo at jeg ikke kommer til at sidde stille, med fare for at fremprovokerer fødslen, og der er jo også evt smittefarer som en gjorde mig opmærksom på..
Men ja, fortæl mig om I har været i lignende situationer, og hvad gjorde I?
jul 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 23
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Uanset hvilke gode intentioner man har om ikke at gøre noget overanstrengende, så synes jeg nemt at man liiige skal...
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Jeg ville umiddelbart blive hjemme og slappe af. Krydre røv på sofaen mens far, axl og naboerne tosser rundt.
Du kommer med næste gang, sammen med lillebror
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 230
Hvis jeg var dig ville jeg ikke gøre det.. Faktisk vil jeg gå så langt som at kalde det uansvarligt at tage afsted, og det skriver jeg altså ikke for at være ond. Men dit barn har ikke godt af at komme ud før uge 37.
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 230
Var I taget afsted?