{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

Var I taget afsted? {{forumTopicSubject}}

Dan fylder 30 og har fået en tur til Lalandia af vores naboer med alt betalt, de skal også med. Jeg vil være i uge 35 når vi skal afsted.
Jeg har faktisk ikke været i tvivl om at jeg da selvfølgelig skulle med og hygge mig med familie og venner i de 4 dage de har booket, ankomst fredag, hjem mandag.. Men nu har jeg jo døjet RIGTIG meget med veer, sammentrækninger, kontraktioner og hvad lægerne nu ellers kalder det siden jeg gik i fødsel i uge 29, jeg har været forbi FG mindst en gang om ugen, med 'veer', og har to gange siden måtte få piller for at få livmoderen til at slappe af.. Det skal lige siges min livmoderhals har været upåvirket siden uge 29, og ikke afkortes af de sammentrækninger der er nu. Den er blød, men afkortes ikke.
Jeg har bestemt mig for at spørge lægen når jeg skal derop tirsdag, og skal også til jm inden afrejse, men jeg må erkende jeg er super ambivalent..
For der er jo sygehus dernede HVIS det nu skulle blive nødvendigt, og jeg vil jo SÅ gerne fejre Dan, og nyde axl 'en sidste gang' inden vi får en lillebror..
Men omvendt tænker jeg at det måske er uansvarligt, jeg ved jo at jeg ikke kommer til at sidde stille, med fare for at fremprovokerer fødslen, og der er jo også evt smittefarer som en gjorde mig opmærksom på..
Men ja, fortæl mig om I har været i lignende situationer, og hvad gjorde I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var I taget afsted?
  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 23
    #1   5. okt 2013 Jeg havde taget afsted smiley Der er jo et sygehus i nærheden smiley

  • #3   5. okt 2013 Tænker nu ikke det er Lalandia som sådan, men nok mere gåturene, svømning, legeland osv smiley
    Uanset hvilke gode intentioner man har om ikke at gøre noget overanstrengende, så synes jeg nemt at man liiige skal...


  • #4   5. okt 2013 Hvor langt hjemmefra er det?

    Jeg ville umiddelbart blive hjemme og slappe af. Krydre røv på sofaen mens far, axl og naboerne tosser rundt.

    Du kommer med næste gang, sammen med lillebror smiley


  • #7   5. okt 2013 Jeg var blevet hjemme. Med den historie i bagagen omkring mulig fødsel, så ville jeg slet ikke turde tage chancen.

  • #8   5. okt 2013 Det er ca 2 timer fra mit fødested.. Så går det ligeså hurtigt som sidst, så når vi det ikke..


  • #10   6. okt 2013 Jeg var også blevet hjemme. Har selv været hele baduljen igennem, gik i fødsel i uge 29, fik vehæmmende og lungemodner og var indlagt af flere omgange fordi min livmoderhals blev kortere og kortere. Jeg fik besked på at holde mig i ro og bære sengeliggende til uge 37. Da jeg var 37+4 var jeg for første gang i 2,5-3 måneder ude af huset. Dagen efter blev Thea født smiley
    Hvis jeg var dig ville jeg ikke gøre det.. Faktisk vil jeg gå så langt som at kalde det uansvarligt at tage afsted, og det skriver jeg altså ikke for at være ond. Men dit barn har ikke godt af at komme ud før uge 37.


  • #12   6. okt 2013 syntes du skal tage afsted og så bare slappe af og nyde varmen i fx badeland de har nogen vildt lækre dimser man kan ligge og slappe af på så du stadig er med men hviler

  • #13   6. okt 2013 Vals medmindre du selv har været i den situation, så ved du ikke hvordan det fungere. Jeg vil vædde en million på, at den eneste grund til at ts er blevet udskrevet fra sygehuset er at hun har lovet at holde sig 100% i ro. At sidde i en bil i x antal timer, belaster livmoderen og er noget af et sats at tage.. Selv bare en køretur i bil er en risiko at løbe.. Det er der for at man skal være sengeLIGGENDE smiley

Kommentér på:
Var I taget afsted?

Annonce