{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Havde i taget dem??? {{forumTopicSubject}}

Hej ja det ligger sådan at jeg var til undersøgelse i fredags hvor lægen ville have en urinprøve men jeg havde næsten lige tisset inden så det blev en meget lille tår.. men den vidste leukocytter og nitrit men meget lidt sagde hun men hun ville alligevel sætte mig i behandling for blærebetændelse.. har ellers ingen symptomer på det ud over jeg tisser meget om natten..
Nå men de piller jeg har fået står der i indlægssedlen at de kun bør tages i sammenråd med lægen hvis man er gravid og man må ikke tage dem når man ammer..
har lige været på svanger med noget anden hvor jeg fik lavet en ny prøve hvor der ikke var noget i ud over blod og havde lige fået lavet hindeløsning som blødte og jm sagde jeg skulle snakke med lægen om, om jeg overhovedet skulle tage dem så.. men hende lægen var en udlænding som ikke forstod noget som helst og vi forstod heller ikke hende så fik ikke løst mit spørgsmål hun mente jeg skulle tage dem men hun kunne ikkke forstå jeg lige havde lavet en ny prøve uden leukocytter..
har det bare sådan at jeg har meget slemme plukveer og bløder efter at have fået hindeløsning så hvis der skulle ske noget kunne jeg meget snart være ammende..
og så har jeg da ikke lyst til at være på nogle piller som man ikke må tage som ammende muligvis uden grund..

undskyld det er lidt langt og forvirrende..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Havde i taget dem???
Kommentér på:
Havde i taget dem???

Annonce