Far søger samvær i sf - hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej.
Min x er fra et af nabolandene til DK. Vi har en datter sammen på knap 1 år. Vi var gået fra hinanden inden jeg fandt ud af at jeg var gravid. Vi har aldrig boet sammen.
Han ser hende i mit hjem 2-3 gange om ugen i Max 5 timer af gangen. Han har ALDRIG haft hende en hel dag (fra 6-18) trods mange forslag fra min side.
Nu vil han gå i statsforvaltningen fordi han vil have hende med til sin familie en weekend (fre-man) (2,5 time i bil fra min bopæl - han har i øvrigt ikke bil).
Hvad er hans odds????
Skal siges at vores datter er meget knyttet til mig (hendes eneste omsorgsperson så klart nok). Det tog 7 uger inden hun ikke græd flere timer i dagplejen hver dag.
Hun har ellers været passet en del (mormor og morfar) og været holdt af andre osv, men hun er Mors pige.
Hendes far mener hun bare må lære det og græde til hun fatter det
Jeg er meget for samarbejde med ham (har været med i udlandet ved hans familie 2 gange siden vores datter blev født og gør det igen til jul).
Hans familie har kun været her 1 gang i samme periode..
Men kort sagt - han smadrer vores datter, hvis han tager hende væk fra mig så længe hun har aldrig været væk fra mig over 12 timer og aldrig overnattet uden mig i huset.....)
Hvor længe tror i sf vil dømme at han kan få samvær???
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Far søger samvær i sf - hjælp!