778 visninger
|
Oprettet:
Samvær {{forumTopicSubject}}
NU er jeg nød til at spørge herinde.. Hmm min kæreste fik i 05 en søn. Pga uoverensstemmelser med moderen til barnet har han aldrig set ham. M tænker rigtig meget på lille V men mener at hvis han søger om samvær så vil det være synd for V.
Jeg kan se på ham at han bliver rigtig ked af det når der er nogen der snakker om det barn som han endelig har, men som han ikke ser..
Ville det rette ikke være at søge samvær, og vil det være synd for lille V som har en mor og en "far" og vist nok en lillebror/søster???
Håber nogen kan hjælpe...
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
nej få endelig ringet til amtet... enhver far har krav på samvær med sit barn så længe der ikke er bevist det modsatte....
min datter på 10 har været weekend barn i 7 år og selv om jeg ikke kan holde hendes far ud er det mig meget vigtigt at hun ser ham .. kender ham og ved hvem han er....
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
men i skal også vide at hvis han skal se sin søn og gerne vil beholde retten til det skl han til at sæge nu. for når han bliver 6 år og der ingen ansøgning har været i gennem amtet så kan hun sige at han ikke må se ham.. da han ikke har ret til det der efter..
jeg må så sige at vi holdt en stor fest den dag min søn blev 6 år. da hans far ikke har været der siden han var 3 år gammel..
og så kunne jeg slappe af, da jeg aldrig vidste hvornår han ville komme og om han i det hele taget havde tænkt sig at komme denne gang..
men jeg ville da 10 gange hellere ha at han havde en far
så jeg siger søg, og se hvordan det går..
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 121 Svar: 550
Skal man prøve og kontakte moderen eller skal alt gå gennem amtet?
jul 2008
apr 2008
jul 2008
apr 2008
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 75
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
jeg ville også lade det hele gå igennem amtet. ellers begynder hun sikkert bare med en masse løgne osv-- bedre at lave et "baghold"
anja. det fik jeg afvide af amtet. det blev lavet om lige inden min søn blev 3 år, da var reglerne nemli 3 år.. men idag er det 6..
men det er kun så længe at der aldrig har været nogen aftale igennem amtet.. fordi så er der papire på at han jo har vist int på et tidspunkt..
ja det er da skønt.. så hvis han kontakter dig har du ret til at sige nej..
men de prøver jo som regel at få sat noget igang men det er din ret at sige nej fordi der er gået så mange år..
Samvær