{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.271 visninger | Oprettet:

træt af kommunen {{forumTopicSubject}}

Hvor er jeg træt af kommunen... af en eller anden grund var vi pludseligt adresse flyttet til nabo lejligheden (enten af kommunen eller nogen har flyttet os og kommunen har godkendt uden at tjekke) det har givet os rigtig mange problemer.. og vores nabo også som flyttede ind lige efter fejlen..
Først blev vores tv kanaler lukket (fordi vi stod som flyttet, vores breve ryger forkert, vores nabo kunne ikke tilmelde sig deres adresse (for vi stod der)..
Efter et par henvendelser fik de flyttet os tilbage og så tror man alt er ok.. men nej, igår fik jeg brev om at baby ikke boede hos mig og jeg derfor ikke er berettiget til børnepenge
De har så glemt at flytte hende sikkert fordi hun ikke var døbt og derfor kun "et nummer".. prøver så at flytte hende (fra hendes fødsel) men nej det er ikke lige til for et barn kan ikke flyttes uden at den de flytter fra godkender det.. men hun flytter jo ikke fra nogen ej altså er træt af deres rod.. må have fat i den i morgen når de har åbent og så skal der styr på det rod..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træt af kommunen
  • #1   12. nov 2013 Hold da op en gang rod.. Hvor er det irriterende at man skal bruge kræfter på sådan noget, og så når man har en lille at bruge alt sin energi på.

    Vores søn var "kun" cpr.nr. i et halvt års tid efter han blev døbt, de havde ikke hans navn registreret. Vores var heldigvis ikke noget af betydning, da han fik sit sygesikringsbevis og dåbsattest, så det var bare kommunen der var lidt langsomme.


  • #2   12. nov 2013 Tænk at det overhovedet kan lade sig gøre smiley kan virkelig godt forstå du er træt af det. Sådan noget rod burde virkelig ikke kunne lade sig gøre!

  • #3   12. nov 2013 Her oplevede vi også nede ved lægen at både manden og begge børn pludselig boede et andet sted efter han hans eks kone var flyttet og de var blevet skilt. Vi opdagede det kun fordi jeg jo flyttede herinde og så skulle kodes sammen med dem ved lægen som var lukket for tilgang. Det burde bare ikke kunne ske sådan noget.

  • #4   13. nov 2013 Ja utroligt de kan lave så meget rod.. og vil virkeligt gerne vide hvordan vi i første omgang blev flyttet..
    Godt der er længe til vi skal have børnepenge næste gang, så har de forhåbentlig fået styr på det inden smiley


  • #5   13. nov 2013 Har du været på kommunen og fået redet trådene ud?

  • #6   13. nov 2013 Jeg skrev til dem igår igennem borger.dk også for at have bevis på at jeg har kontaktet dem (har før prøvet at ens henvendelser over telefon glemmes) og de hr svaret at fejlen er rettet..

Kommentér på:
træt af kommunen

Annonce