{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Træt af det! (LANGT) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er træt af det her lortebyggeri vi bor i!
Vi blev lovet SÅ meget da vi flyttede ind!

Vi har en KÆMPE have, som ku være fed for børnene at rende ned i men det er uoverskueligt at ordne den da den ikke er blevet rørt i MANGE år! Vi er 12 beboere, og de andre er ligeglade med det.
Da vi flyttede ind løj udlejer og sagde at hver sommer gør alle beboerne den klar - det kender de andre beboere intet til.

Har haft kommunen ude pga. her er svamp på væggene (har vasket det og det vender heldigvis ikke tilbage) men her er alt for fugtigt og kommunen har påkrævet at der blev sat ventilation op i alle rum (november). Det er ikke sket.

Vores vinduer er ved at falde ned. De er fra 1902 og er total radbrækkede. Boligselskabet vil ikke lave det. Underboen har boet her siden 1980 og venter stadig på at få lavet sine.

Mine underboer er ULIDELIGE! Jeg bliver klandret for alt hele tiden. Min underbo mener ikke jeg binder knude på skraldeposer, og mener at jeg smider cigeratter i gården, selvom jeg har askebæger (som jeg bruger) på min terasse!

ARGH! Lige nu er det total uoverskuligt.
Inderst inde har jeg lyst til at flytte, men jeg har hverken råd eller samvittighed til det. Emily er flyttet meget i sit liv.
Hun går dog selv og "plager" om at flytte tilbage til Kbh, men det ville bare være en kæmpe omvæltning, og hun har fået nogen gode veninder her i Ringsted..

Hjælp! Hva skal vi gøre .. Ved godt i ik har noget svar, skulle bare ud med det! smiley

Hader at der altid er så meget rod i MIT liv!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af det! (LANGT)
  • #2   26. apr 2011 Jeg har ikke de lovninger på papir, det var noget vi fik mundtligt og er derfor "påstand mod påstand". Har snakket med ret & råd og vi har ingen krav.

  • #4   26. apr 2011 Dina - Ja det ved jeg godt og som sagt har kommunen også påkrævet det fra boligselskabets side.
    Jeg gider (og overskuer) bare slet ikke at køre en lang sag med dem, for det tar 100 år.
    De andre beboere i opgangen har kørt en sag med LLO allesammen i fælleskab, og der er ik sket en skid.
    Alt det sundhedsskadelige kommer fra loft-arealet (etagen over mig) fordi der bor duer deroppe, og i taget. Der er fyldt med skimmelsvamp.


  • #5   27. apr 2011 jeg vil flytte med det samme... ved godt at du skriver at de din datter har flyttet meget i hendes liv.

    men en lejlighed med svamp er bestemt ikk godt for jer...

    vi opdagdede også svamp i vores gamle lejlighed, udlejer ville ikk gøre noget ved og vi flyttede med det samme....

    min søster's datter har også boet i en lejlighed med svamp og hun har den dag i dag asma.


Kommentér på:
Træt af det! (LANGT)

Annonce