29. jan 2009 Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
Sen abort, andre der har været det igennem? {{forumTopicSubject}}
Jeg tænkte på om der er andre der har været igennem den forfærdelige oplevelse at skulle have foretaget en sen abort?
Den 6/11 fødte jeg den smukkeste lille engledreng... Jeg var 22+2 da han kom ud... Vi tog vores livs sværeste beslutning, da vores dreng var meget syg og det ikke en gang var sikkert han ville overleve graviditeten ud...
Han blev begravet i tirsdags og efter begravelsen er der kommet en smule mere ro på... Men selvom jeg inderst inde ved det er den rigtige beslutning vi tog, føles den alligevel så forkert... Det kan slet ikke beskrives den smerte jeg går og har efter at skulle afbryde graviditeten men vores andet ønskebarn...
Men heldigvis har vi vores skønne isa på knap 3 år til at sprede masser af glæde
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Hun fejlede intet, men af en eller anden grund gik jeg i fødsel 16 uger henne i graviditeten. I dag er jeg virkelig glad for at vi har et gravsted til hende, så vi kan tage derud og besøge hende, og fortælle hende om stort og småt.
Selvom tiden føles virkelig svær, så håber jeg at i ligesom os, en dag vil kunne tænke på det, uden at føle livet er dybt uretfærdigt.
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
Mor til...: kan du evt sende mig et link til facebookgruppen? Og det gør mig ondt du også har mistet...
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 327
Vi mistede en tvilling til vores søn. Vi er ovenud lykkelige for at vi trods alt fik en lille rask baby sidst i graviditeten ?
Sen abort, andre der har været det igennem?