{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.729 visninger | Oprettet:

Sen abort, andre der har været det igennem? {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte på om der er andre der har været igennem den forfærdelige oplevelse at skulle have foretaget en sen abort?

Den 6/11 fødte jeg den smukkeste lille engledreng... Jeg var 22+2 da han kom ud... Vi tog vores livs sværeste beslutning, da vores dreng var meget syg og det ikke en gang var sikkert han ville overleve graviditeten ud...
Han blev begravet i tirsdags og efter begravelsen er der kommet en smule mere ro på... Men selvom jeg inderst inde ved det er den rigtige beslutning vi tog, føles den alligevel så forkert... Det kan slet ikke beskrives den smerte jeg går og har efter at skulle afbryde graviditeten men vores andet ønskebarn...
Men heldigvis har vi vores skønne isa på knap 3 år til at sprede masser af glæde smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sen abort, andre der har været det igennem?
  • #3   17. nov 2013 Sender dig mine dybeste tanker, og en masse krammer. Ved hvor svært det er, har selv været igennem det for 2 ½ år siden. Puha, ja der er allerede gået 2 ½ år siden, vi mistede en lille pige.

Hun fejlede intet, men af en eller anden grund gik jeg i fødsel 16 uger henne i graviditeten. I dag er jeg virkelig glad for at vi har et gravsted til hende, så vi kan tage derud og besøge hende, og fortælle hende om stort og småt.

Selvom tiden føles virkelig svær, så håber jeg at i ligesom os, en dag vil kunne tænke på det, uden at føle livet er dybt uretfærdigt. smiley

• #5   17. nov 2013 Tak alle sammen...

Mor til...: kan du evt sende mig et link til facebookgruppen? Og det gør mig ondt du også har mistet...

• #6   17. nov 2013 Det gør mig så usigeligt ondt.. har selv mistet meget sent (uge 35) for snart en del år siden, og det er en smerte der ikke kan beskrives..

• #7   17. nov 2013 Det gør mig ondt Signe.. Der burde virkelig ik være nogen der sku igennem den form for smerte... Ingen har fortjent det...

• #8   10. apr 2014 Det gør mig så ondt...!
    Vi mistede en tvilling til vores søn. Vi er ovenud lykkelige for at vi trods alt fik en lille rask baby sidst i graviditeten ?

Kommentér på:
Sen abort, andre der har været det igennem?

Annonce