22. mar 2010 Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Syntes livet er noget lort :'( {{forumTopicSubject}}
Som de fleste nok ved mistede vi i fredags vores små børn Men jeg føler slet ikke jeg kan komme videre ! Føler slet ingen glæde ved noget, ud over min dejlige dreng, men når han er i dagpleje bruger jeg bare dagene på at tude, og tude endnu mere
Alle folk har såå travlt med at vi jo BARE kan lave en ny !!!! OG JEG BLIVER SÅ PISSE SUR OVER DET ! For self. kan vi det, men nu var det jo lige præcis dem jeg havde inde i maven jeg ville have, og ingen andre !
Føler jeg sidder fast, og kan ikke finde ud af mit liv. Mit arbejde vil have jeg skal starte igen imorgen, men føler mig langt fra klar ! Min læge siger at det mindst bliver om 3 uger jeg skal igang igen, men er så meget i tvivl ! Jeg føler mig ikke klar, men vil heller ikke miste mit job !
Hver dag, må jeg gå mig en laaang tur, og bare tude for mig selv, igår gik jeg rundt ude på en skovsti i 3 timer og bare græd, mens Henrik var hjemme og passe Oliver ! Og bare folk siger bøh til mig, tuder jeg !
Er der ikke andre der har prøvet det samme som mig med en sen abort ? Hvordan kommer man videre ? Hvornår skal man gå igang med projekt baby igen ? Bliver det nogensinde bedre ? Føler bare jeg er faldet ned i et stort hul !
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
mar 2010
mar 2010
mar 2010
Den scanning jeg fik i fredags, så vi begge børn - godt nok var de døde, men vi fik dem at se, og ja de lignede jo 2 børn som de normalt ser ud til NF scanningen, både med næse og det hele Der var bare ingen hjerter der slog Og de lagde helt stille selvom han prikkede til livmoderen med scanneren Først troede jeg simpelthen bare ikke på at de var døde, i mit hoved var der en masse undskyldninger, på hvorfor de lagde stille osv. men nej blev scannet i næsten en time, og de viste ingen tegn på liv
mar 2010
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
det gør mig helt ondt.
Synes seriøst din læge burde sygemelde dig! Du er jo slet slet ikke klar til at arbejde. og slet ikke det sted hvor du arbejder!
Gid du boede tættere på mig, så skulle jeg fandme nok hygge med dig søde. kakao, sodavand, nachos osv... lige hvad vi kunne finde på.
Kan du ikke tage nogle dage ud af kalenderen og komme herned til os. det kunne være super hyggeligt!
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Stor trøste krammer her fra
sep 2009
ej det må squ også være hårdt.
jeg er lidt nysgerrig, men hvordan fandt i ud af det og sådan?
og skulle du føde ham?
du må sige til hvis jeg kommer ind på noget du ikke vil snakke om
mar 2010
En veninde som dig er uundværlig.
Ikke noget jeg heller ville, end bare at skride fra alt lige nu- Tage såååå langt væk fra...... mit liv ! Prøver at være den mor for Oliver han fortjener, og det går egentlig også meget fint, bare ikke når han sover, så sidder jeg bare her og ønsker mig væk
Føler bare jeg slæber mig igennem hver dag !
Min læge sagde også at jeg først skulle arbejde om mindst 3 uger. Men håber inderligt at de ikke bliver sure på mig.
Ser frem til at vi på mandag skal til London i knap en uge, håber det kan hjælpe lidt bare at have Henrik for mig selv, komme ud og opleve en hel masse!
mar 2010
mar 2010
sep 2009
var han ikke helt vildt lille?
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
hun har fået al den barsel hun vil ha, som man normalt får.. manden havde også sine 14 dage barsel..
sys det er et dårlig arbejde hvis de ikke kan give dig tid. du har ret til barsel trods alt
mar 2010
Jeg var knap 4 mdr henne.
Og tak for alle de forstående ord piger !
mar 2010
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
Husk en ufrivillg abort er naturens måde at fortælle at der var noget galt, som hverken DU eller nogle andre kunne gøre noget for at ændre...
Mange mange knus og tanker herfra....
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 281 Svar: 1.653
sep 2009
men har ellers hørt at man fik det rigtigt dårligt hvis ens barn var dødt inde i maven.
ved i hvad der gjorde at han døde?
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 55
du burde søge hjælp og ikke kun dig men dig og din mand i fællesskab, husk at det jo ikke kun er dig der har mistet, og mænd er så dårlige til at vise deres sorg. og så snak om det, sorg skal snakkes væk, så fortæl til alle der vil høre, og fortæl din mand hvordan du har det. du kan også skrive det, bare du lukker alle dine følelser ud og ikke holder dem inde. gå i kirken og tænd et lys, fortæl dit andet om og sine søskende der nu er blevet engle. tag imod alt den hjælp du kan få både fra familie og venner og professionelle, lad være med at prøve på at bekæmpe sorgen selv, og husk at folk takler andres sorg forskelligt, så når dine venner siger at du bare kan lave en ny, er det deres måde at hjælpe dig videre på. så ved du bare at der ikke er hos dem de dybe samtale skal foregå, find dem der kan rumme din sorg.
jeg ønsker dig det bedste og håber at du kommer igennem tabet og lander på begge ben igen.
de varmeste tanker herfra
Syntes livet er noget lort :'(