{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Mon de ved noget? {{forumTopicSubject}}

Jeg havde besøg af min søster og mor i lørdags hvor vi julebagede. Jeg slettede alle spor om at vi var i gang med projektbaby, jeg havde gemt folsurepillerne væk og æl + g-teste væk, og havde lukket ned fra BG på iPad'en, derudover havde jeg mens. Jeg havde intet nævnt om babyer udover de gaver jeg havde købt til nevø, niece og kærestens kusine.

Men de begyndte at sidde og fortælle om vitaminpiller når jeg blev gravid, og cremer mod strækmærker, hvilken str. Babyer brugte når de blev født osv.

Ved ikke om det er fordi de ønsker at jeg skal have en baby.
Vi er i gang med at finde en større lejlighed, men vores undskyldning er jo at her hvor vi bor har vi ingen vaskemaskine og vi har ikke råd til at gå på vaskeri. Og at vi gerne vil have et kontor da jeg mangler et sted at arbejde når jeg er hjemme.

Men tror i de har gættet noget, eller at de ønsker noget?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mon de ved noget?
  • #1   10. dec 2013 Hvor skulle vi dog vide det fra?

Udover det vil jeg tilføje, du ved godt at en vaskemaskine også koster en del penge i vand, vaskemiddel og den slags ikk?

• #2   10. dec 2013 Du er 23 år, færdiguddannet og i et langvarigt stabilt forhold? Det giver vel egentlig lidt sig selv, at i nærmer jer det stadie, der hedder børn.....

• #3   10. dec 2013 Altså da jeg blev gravid fortalte jeg ikke min mor noget om det for kunne ikke finde ud af hvornår jeg skulle gøre det. Men en dag var vi hjemme ved hende og hendes mand og spise da jeg var en 5-6 uger henne og jeg sagde ingenting men dagen efter skrev hun en SMS med tak for igår men at hun sådan havde tænkt og hun var nød til at spørge om jeg var gravid. Så ens mor kan altså nogle gange vide nogle ting man ikk lige fatter smiley

• #4   10. dec 2013 Maria: lige sådan et svar jeg havde håbet og forventet der vil komme. smiley

For nej i kan ikke vide hvad min familie tænker, men i kan give svar på egne oplevelser.

Og jeg ved godt at det koster penge at vaske tøj, men skal vi gå på vaskeri skal vi af med 800+ i måneden. Flytter vi i en lejlighed med tilhørende vaskeri, vil det koste 200+

• #6   10. dec 2013 Min fejl, jeg forstod det som at du havde vaskeri i bebyggelsen og mente det var billigere at have egen maskine.

• #7   11. dec 2013 Pernille: Nej desværre har vi ikke vaskeri i ejendommen. For ja det vil være billigere end at have egen maskine.

Mortil: Selvfølgelig har vi pengene til at bruge 800+ i måneden på at gå på vaskeri, men det er bare ikke det vi har lyst til at bruge så mange penge på. Og vi har også fint råd til en baby, og hvis vi ikke har når babyen kommer, så kan vi leve uden en bil. Men at bruge 800+ på at vaske tøj i måneden er mange penge, og det vil vi gerne spare, ved at vi flytter.

• #8   12. dec 2013 Mødre ved som regel alt, syntes jeg, som om de kan læse hvad man tænker, min mor har ikke den evne, men min mormor har da hun har haft mig hele min barndom, en meget irreterende ting, man har siddet der i 5 min, og så spøger de ind til noget man ikke har snakket om med nogen:-)

Kommentér på:
Mon de ved noget?

Annonce