{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tre børn på 4 år
  • #2   3. jan 2014 er nr tre planlag?

  • #3   3. jan 2014 Jeg har fået 3 børn på 3 1/2år sådan rundt regnet smiley de er 6 4 og 3 ( den yngste blir 3 imorgen) livet er hårdt smiley da vi fik nr 3 købte vi en caravelle en 9 pers. Guld værd da vi ku have begge barnevogne i smiley den døde dog og nu har vi en stationcar. Vi kan liiige være der smiley den ældste tog det rigtig fint. Mine bekymringer gik på freja som er i midten af de to. Hun var kun 14 mdr og ville overhovedet ik have noget at gøre med mig ude på sygehuset da yngsten blev født. Der var dog intet da vi kom hjem. Vi har gjort meget for de skulle have gode oplevelser sammen, men ligeså mange hver for sig. Tager indimellem en hyggedag med en af dem og de kommer til bedsteforældre både sammen og hver for sig. Når de er så små kan det være svært at være så mange om opmærksomheden, så sys det er vigtigt de får alenetid indimellem smiley

  • #4   3. jan 2014 jeg kommer til at have 3 på 3 år (hjælp smiley ) har en på 2½ år og en på 7 måneder og venter en ny medio august.. så det bliver juni 2011, maj 2013 og august 2014.. den sidste var ikke planlagt, vi skulle kun have 2, men vi er heldigvis enige om at bebs er velkommen smiley
    Vi har slet ikke bil så det skal vi ikke spekulere på


  • #10   3. jan 2014 Vildt i har ventet så længe. Der gik 1 mdr fra min gik til lægen og til det var ordnet.

  • #12   3. jan 2014 Han kom godt nok ind på et afbud og hvis han ku være der indenfor en time den dag så derfor smiley men lyder da vildt der kan være så lang ventetid:-o så vi var da heldige smiley

Kommentér på:
Tre børn på 4 år

Annonce