1.049 visninger
|
Oprettet:
første møde med hunden.... {{forumTopicSubject}}
hej tøser.
jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres babyers første møde med jeres kæledyr,hunden :D
jeg selv har snakket med min kæreste om at vores hunde skal have lov at dufte til noget tøj den lille har haft på, på sygehuset, inden den lille kommer hjem .. så de kender duften.
men problemet er jo lidt at hvis alt er ok bliver man jo smidt hjem inden man kan nå at sige baby
og så ville jeg godt hører om nogle af jer har haft problemer med jalousi fra hundens side. og hvad i gjorde ? :D
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Vi tog hjem, hentede drengene, satte os på gulvet også fik de lov at snuse, også var der ikke mere i det.
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 27 Svar: 90
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 207
okt 2008
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 207
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Vi har desværre kun den ene tilbage, men de to er verdens bedste venner!
feb 2013
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
Jeg vil heller ikke gøre et stort nr ud af det men har min ene hund meget i tankerne, hun er meget jaloux allerede hvis andre hunde eller børn tager min opmærksomhed. Har haft et par gange med børn hvor jeg efterfølgende har tænkt det muligvis kunne blive et problem.
Hvis jeg sætter min baby i autostolen og siger god for de må hilse vil min anden hund slikke baby helt vildt... Så det et no go ??
Men spændende at hører hvordan i har gjort det... Inspiration ??
okt 2008
Og en tilføjelse.... Hunde er ikke jaloux. De forsvarer deres ressourcer, og det skal de se at de ikke behøver. Så det må i vise dem.
feb 2013
Det der bakteriefrie miljø, det dur heller ikke her ??
feb 2013
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Så jeg var lidt bange for han skulle blive jalu på Emma så hverdag tog manden både mit og Emma s tøj med hjem så han kunne vende sig til vores duft.
Så da vi kom hjem gik jeg ind først og nusse ham og krammende osv også kom min mand ind med Emma og lage hende på gulvet så han kunne snuse og der har aldrig været noget med ham eller hende
første møde med hunden....