{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

2014 <3
2014 <3
Tilmeldt:
27. feb 2013
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39

første møde med hunden.... {{forumTopicSubject}}

hej tøser.

jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres babyers første møde med jeres kæledyr,hunden :D

jeg selv har snakket med min kæreste om at vores hunde skal have lov at dufte til noget tøj den lille har haft på, på sygehuset, inden den lille kommer hjem .. så de kender duften.
men problemet er jo lidt at hvis alt er ok bliver man jo smidt hjem inden man kan nå at sige baby smiley

og så ville jeg godt hører om nogle af jer har haft problemer med jalousi fra hundens side. og hvad i gjorde ? :D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  første møde med hunden....
  • #1   19. jan 2014 Vi gjorde ingenting specielt ud af det.

    Vi tog hjem, hentede drengene, satte os på gulvet også fik de lov at snuse, også var der ikke mere i det.


  • #2   19. jan 2014 Herhjemme tog vi en stofble som vi lagde ved Casper også fik manden den med hjem til vores hund. Hun duftede til den og gik rundt med den. Da vi så kom hjem fra sygehuset tog vi autostolen med Casper i og satte den på stuegulvet også duftede hunden til ham, og der har aldrig været problemer mellem dem - som du kan se her smiley

    profilbillede
  • #3   19. jan 2014 Vi satte autostolen på gulvet når vi kom hjem fra hospitalet, Balder fik snuse och kysse lidt på Mio, de første to dager va han meget obs på Mio, når hsn hylede o.s.v vi har taget alt med ro og aldrig åtsidosatt Balder.. Idag er dem bedste venner og nej har aldrig mærket nogen jalosi mellem den. Jag har tre ganska enkle regler for Mio. Ikke kravle till Balder när han spiser, sover eller ligger med ben!

    profilbillede
  • #6   19. jan 2014 Jeg tror det er uendeligt vigtigt IKKE at gøre et stort nummer ud af det. Vi havde to hunde på det tidspunkt, og jeg forventede af mine hunde, at min datter var velkommen i "flokken".

  • #8   19. jan 2014 Vi gjorde heller ikke det store nr overhovedet.

  • #9   19. jan 2014 Vi satte ham på gulvet, lod hundende hilse og det var det smiley

    Vi har desværre kun den ene tilbage, men de to er verdens bedste venner!


    profilbillede
  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #10   19. jan 2014 Mine hunde er MEGET glade når vi kommer hjem.. Især for mig , så det bliver nok mig der lige skal ind og sige Hej først som emilys mor.
    Jeg vil heller ikke gøre et stort nr ud af det men har min ene hund meget i tankerne, hun er meget jaloux allerede hvis andre hunde eller børn tager min opmærksomhed. Har haft et par gange med børn hvor jeg efterfølgende har tænkt det muligvis kunne blive et problem.

    Hvis jeg sætter min baby i autostolen og siger god for de må hilse vil min anden hund slikke baby helt vildt... Så det et no go ??

    Men spændende at hører hvordan i har gjort det... Inspiration ??


  • #11   19. jan 2014 Hvis du forventer en negativ reaktion fra din hund, så vil du højst sandsynligt få det. Jeg ville absolut ikke gå ind alene, gå ind fuldstændig som i ellers ville gøre det, hils på hundene og stil stolen på gulvet. Lad dem hilse, møsse, slikke og pille tæer hvis de vil. Så accepterer de lynhurtigt at baby er der for at blive.

    Og en tilføjelse.... Hunde er ikke jaloux. De forsvarer deres ressourcer, og det skal de se at de ikke behøver. Så det må i vise dem.


  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #13   19. jan 2014 Mine må også godt slikke... Men min ene hund slikker så meget af glæde at man nærmest drukner ?? det skal hun ikke på baby..
    Det der bakteriefrie miljø, det dur heller ikke her ??


  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #14   19. jan 2014 Hov ?? Skulle være smiley'er smiley haha

  • #16   19. jan 2014 Vores hund har altid været vores baby ind til vi fik Emma og været mit påhæng i 8 år han er altid ved min side, jeg var så indlagt i næsten 3 uger og min mand sagde mens vi var indlag sad hunden ved døren og ventede på mig og spiste ikk rigtig og virkede trist,

    Så jeg var lidt bange for han skulle blive jalu på Emma så hverdag tog manden både mit og Emma s tøj med hjem så han kunne vende sig til vores duft.

    Så da vi kom hjem gik jeg ind først og nusse ham og krammende osv også kom min mand ind med Emma og lage hende på gulvet så han kunne snuse og der har aldrig været noget med ham eller hende


Kommentér på:
første møde med hunden....

Annonce