{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 årig barn med ud at rejse?
  • #1   19. maj 2014 hvorfor skulle det være det?min store var mede da hun var 11 mdrog den bette bliver 5 mdr når vi smutter denne gang :=) det blir ik et problem:)

• #2   19. maj 2014 tænker mere på varmen/solen og flyve turen. når man skal ud og spise osv bliver det for besværligt med sådan en lille en

• #3   19. maj 2014 Min datter sov det meste af flyve turen of varmen tog hun ganske fint ( 30 -35) grader og hun blev puttet i klapvognen hvis vi var ude om aftenen alt i alt gik det fint:)

• #4   19. maj 2014 Vi har lige været i Florida med en på 11 måneder og en på knapt 3 år, det er en lang rejse, men de tog det fint og de virkede mindre plaget af varmen (33 grader de fleste dage) end os voksne..
    Vi havde ingen problemer med spisning og lignende, men hun spiser også næsten alt og fik så flaske ved siden af også for væsken..

• Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #5   20. maj 2014 Det kommer da i høj grad an på, hvad personlighed dit barn har.
    Er det et barn, der kan lide at der sker noget / kan lide nye steder?
    Eller er barnet mest trygt derhjemme og bliver usikker andre steder?
    Det kan vi andre jo ikke vide.. Min datter elsker nye oplevelser, steder og mennesker, men der er da masser af børn som helst bare vil være i vante omgivelser, og de ville næppe synes, det var særlig spændende at være på ferie når de er så små.

• #6   20. maj 2014 han er MEGET nem, og har nemt med nye ting osv.

hvad ville i tage med barnevogn/klapvogn eller paraplyklapvogn(en af dem der kan ligges ned og med stor solskærm)

• #7   20. maj 2014 Vi købte en ny dobbelt vogn derover, men vi havde så også 2 med og selv om storesøster er knapt 3 år, så var det for meget at gå hele dagen i de forskellige parker..
    Hvad jeg ville tage med til en kom nok lidt an på hvad type ferie.. var det mest slappe af og dase ferie med kortere gå ture og enkelte udflugter er en god paraplyvogn god nok, men skal i gå meget og barnet tilbringe meget tid i vognen ville jeg vælge en "rigtig" vogn (enten barne eller klapvogn alt efter hvad i bruger til daglig) når han ikke er ældre

Kommentér på:
1 årig barn med ud at rejse?

Annonce