{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

lidt forvirret... {{forumTopicSubject}}

Har lige været ved lægen idag, til 34 ugers tjek, vi tjekker så min blodprocent fordi den har været meeeeget lav har svinget mellem 4.9 og 5.3, har så de sidste 3 uger været på sygehuset og få jern i drop for at få den op igen, hvilket er sket 2 gange om ugen i 3 uger (sidste gang i morgen) synes da os jeg har fået mere energi osv. MEN idag er den kun 5.4, lægen kunne så heller ikke svare mig på hvorfor den ikke var mere.. så er bare et spørgsmålstegn ??? :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt forvirret...
  • #1   28. jan 2009 min mor havde noget hen af samme problem da hun va gravid med mig, og altså ved godt det er usundt og det hele når man er gravid, men min mor hun tog 1-½ glas rødvin,og det hjalp utroligt hurtigt, men de anbefaler jo heslt at man ikke drikker alkohol i graviditeten, så den er lidt både og og det er jo også over 19 år siden...
    jeg har også en veninde der led af en lav blodprocent på et tidspunkt, og hun fik af vide at hun (hvis hun ku lide det) spise en masse snackpeber, og også tomater, og det hjalp også på hende, jeg ved ikke hvordan men det gjorde det...

• #2   28. jan 2009 Tine - Jah det rigtig nok, men flydende jern i drop skulle jo meget gerne hjælpe mindst ligeså hurtig.. hvis ikke hurtigere.
    spiser meget frugt og grønt, og har fået sådan en seddel hvor der står gode ting med jern i osv. og spiser havregrød til morgenmad fordi det er der os jern i.. men det hjælper ikke smiley

• #3   28. jan 2009 ja men det vidst ikek så sikkert at føde med så lav en blodprocent da det er farligt for mig.. :S

• #4   28. jan 2009 Jah det bare træls, havde regnet med der var stigning. men nej nej

• #5   28. jan 2009 berit - har du født normalt alle 3 gange ?.. er bare nervøs, for synes ikke det sjovt at gå i uvisheden og være bekymret og en læge der ik ved en skid faktisk.. :S
    Spiser os b vitaminer, og får det jern i drop for ville heller ikke optage pillerne :S

• #6   28. jan 2009 jo man burde da mene at det drop der burde virke lige med det samme... årh så er det sQ også træls hvis der slet ikke er noget der virker... /:
    altså min mor fødte mig på normalvis, selvom hun havde en meget lav blodprocent, og det tog også noget tid efter hun havde født at få den op igen, for hun ville ikke modtage blod, for det var jo dengang i slut 80'erne hvor der var snak om at der var HIV i det..

men jeg har i hvert fald ikke flere idéer til hvad du kan gøre... /:

men held og lykke med det i hvert fald...

• #7   28. jan 2009 Mange tak Tine..
    det ski heller ikke nemt.. :S

• #8   28. jan 2009 puha det lyder rigtig skidt, hvordan var din blodprocent inde du blev gravid? min lå nemlig på 9,3 så er da spændt på hvad den er i morgen hvor jeg skal til anden lægeundersøgelse... men håber på det bedste hehe... har dog taget gravijern så den burde være som den skulle men det jo ingen garanti...

• #9   28. jan 2009 jamen ved nemlig ikke hva den var inden, ved hva den var første gang vi målte og det var 6.9 ca og så det bare gået ned af bakke siden :(.

• #10   28. jan 2009 ahh okay.. var det pga blodprocenten eller?

• #11   28. jan 2009 Inden jeg skulle have kejsersnit havde jeg en blodprocent på 4.. Men jeg fik dte alligevel da det er umuligt for mig at føde selv frodi bækkenet ikke kan give sig..

Så mon ikk det går smiley

Kommentér på:
lidt forvirret...

Annonce