{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Helle-pigen30
Helle-pigen30
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Forvirret og lidt utålmodig :) {{forumTopicSubject}}

Kære alle

Jeg har et spørgsmål som jeg håber I vil hjælpe mig med. Jeg har testet inden min forventede menstration (FY, skamme - jeg ved det godt) og testene bliver positive efter den anbefalede tid ( ca. 30 min.) Jeg har nu taget 6 test af mærket Valmed, Clinic og apoteteks og de bliver alle positive - MEN over tiden?
Min historie er en tidligere graviditet der desværre endte i en MA i uge 12 der blev fjernet kirugisk (medio dec. 2013). Jeg fik men menstraution præcis 28 dage efter d. 8 januar. Havde sex d. 26 januar og har svagt pletblødt siden d. 28 januar og nu 6 dage frem. Den forventede menstraution er om 3 dage. Jeg tænker om pletblødningen kan være implantionsblødning, da jeg også havde det sidste gang jeg var gravid? Men kan ægget implantere efter ca. 3 dage? Og er det "normalt" at pletbløde i 6 dage? Det skal så siges det kun er brunt udflåd. (undskyld detaljer).

Hvad tænker I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forvirret og lidt utålmodig :)
Kommentér på:
Forvirret og lidt utålmodig :)

Annonce