{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

sygdom under graviditet {{forumTopicSubject}}

Hey.
Vil bare høre om der er nogle af jer der ved om der er noget man skal være obs på når man er gravid hvad angår sygdom.

Jeg har ligget syg i over en uge nu, har kastet op været snottet haft høj feber, og nu er jeg begyndt at hoste helt vildt, og ha meget svært ved at få vejret, er der noget af det der kan skade den lille??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sygdom under graviditet
  • #1   6. feb 2009 jeg fik at vide da jeg var syg lige som du er nu, at jeg skulle drikke en masse væske og måske se om jeg kunne spise lidt, og så måtte min feber ikke komme over 40 for det kunne godt gøre den bette slap. men prøv og ringe og høre lægen af. det kan han bedre svare på.

  • #2   6. feb 2009 tak for dit svar.. det tror jeg også jeg vil gøre


  • #3   6. feb 2009 tror ikk du ska være så bekymret, for det ka jo ikk undgås man blir syg engang imellem, men hvis du er bekymret, så sys jeg du ska høre lægen ad

  • Trine F
    Trine F Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 7
    #4   7. feb 2009 Jeg er lige ved at komme over en lungebetændelse. Jeg havde 40 i feber til at starte med, og kørte en tur ind på fødegangen for at få tjekket den lille. Jeg fik at vide, at når jeg er slap og har feber, så er den lille også slap og har feber. Men det var ikke noget der var decideret farligt. Jeg fik heller ingen mad eller drikke i flere dage. Jeg hoster stadig helt vildt, og det tager de altså ikke skade af. Bare pas din seng og se om du kan få lidt mad. Ønsker dig rigitg god bedring;0)
    Trine 37+3


Kommentér på:
sygdom under graviditet

Annonce