{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid og søvnløs
  • #1   18. feb 2009 da jeg var gravid havde jeg samme problem, jeg kunne sætte uret efter hvad tid jeg vågnede, ca 5 gange hver nat fordi jeg skulle tisse..
    Virkelig belastende...

• #2   18. feb 2009 Mia T: er du kommet ovenpå efter din tur på fg???...altså det der blærebetændelses-agtige noget..

Puha, jeg håber du snart får din "gevinst" i armene istedet for alt det her......

• #3   18. feb 2009 Maise - jah det er jeg, nu det bare noget nyt der kommer.. orker virkelig virkelig ikke mere nu smiley
    Min blærebetændelse er væk-

• #4   18. feb 2009 Er jeg den eneste der synes det er rådden røv at være 2. gangs gravid når man er ved jordmor, et besøge tager 5 min :S og man får ik rigtig noget afvide osv..

• #5   18. feb 2009 Kender det udmærket .. Sov SÅÅÅ dårligt også og der er ligesom ikke rigtigt nogen trøst for det er jo ikke fordi at man kan sove ud når man har født *G* Føler med dig !

Og det med Jordemoderen... Jeg gik slet ikke til JM under 2. graviditet. Gad simpelthen ikke for følte ikke at der var noget jeg ikke vidste jeg fik at vide...
    Stoppede med at gå til JM halvdelen henne i graviditeten også og tog til min egen læge !
    Så under 2. graviditet overtalte JM'erne mig til at komme til et besøg 1 måned inden termin og det gjorde jeg så..

• #6   18. feb 2009 de sidste 5-6 uger af min graviditet kunne jeg kun ligge 15 min på hver side og så måtte jeg op og gå fordi jeg hverken kunne ligge på ryg eller mave, og fik sindsygt ondt i hofterne af at ligge på siden...

• #7   18. feb 2009 det fandme træls, idag har jeg sovet fra 8-9 og fra 10 til 13 og er stadig møg træt, ved virkelig ikke hva jeg skal stille op med mig selv mere

• #8   18. feb 2009 dejligt nu os med feber

• linda s
    linda s Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
    #9   22. feb 2009 Hej Mia Har lige haft hele turen med omgangsyg, feber osv,efterfulgt af søvnløshed, jeg tvang mig selv til og være hyper aktiv om dagen og ikke lægge mig til og sove på sofaen om aftenen, det hjalp mig.
    Men fuck man orker ikke tanken om og skulle føde i denne tilstand.
    Jeg er i 36+4 og gider ikke være gravid mere.

Kommentér på:
Gravid og søvnløs

Annonce