{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.711 visninger | Oprettet:

søvnløs og træt af det {{forumTopicSubject}}

er der andre end mig der har døjet med ikke at kunne falde i søvn, og så vågne ved det mindste??? de sidste 14 dage har jeg vel i snit sovet 2 timer hver nat, og intet om dagen, og jeg er ved at være noget udmattet... nogen der har fået hjælp til det på en eller anden måde??? kan komme med gode råd til at gøre det lettere?? den sidste uge har jeg været alene med min søn på 2 år, og må indrømme jeg synes det er hårdt når jeg bare er så hamrende træt..

jeg går i varmt bad om natten for at finde lidt ro, jeg ser fjernsyn, bruger computeren, tager pamol, jeg har øget mit jern indtag da jeg fik at vide det kunne være det, kamillete, drikker kun vand de sidste timer inden sengetid, får motion om dagen, laver venepumpeøvelser for den væske jeg har i kroppen, har forsøgt at gå både tidligt og sent i seng, går rundt om natten for at finde ro, ja og intet har nogen virkning overhovedet udover tidsfordriv..

så jeg er ved at være desperat, jeg er ikke meget for at fylde min krop med medicin, men hvis der findes noget der kan hjælpe mig og som jeg må tage når jeg er gravid, så er jeg på nuværende tidspunkt klar til det.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søvnløs og træt af det
  • #1   24. jul 2011 er jeg virkeligt helt alene med det problem, for det er det virkeligt blevet????

• #4   24. jul 2011 Da jeg var gravid med naya havde jeg også de sidste 3 3,5 mdr tid mange søvnløse nætter sov også omkring 3,5 time hver nat. Fandt heller ikke nogen forklaring. Men lavede også en masse mærkelige ting om natten for at fordrive tiden smiley

• #5   24. jul 2011 Har også problemer med at sove. Går i seng ved 1 tiden, så når jeg lige at falde i søvn så vågner Oliver og kan skrige i en time. Så sover jeg måske ved 3 tiden og Martins tlf ringer kl 5 og vækker mig og så når jeg ikke at falde i søvn igen før Oliver vågner ved 6-6.30 tiden.

Var også alene med Oliver i sidste uge og vi skulle bare være igang hele tiden for at jeg kunne glemme lidt hvor udmattet jeg var. håber det bliver bedre denne uge hvor Martin har ferie.

• #6   24. jul 2011 Som det allerførste ville jeg droppe alle de aktiviteter om natten, de hjælper helt sikkert ikke.

Hold dig i ro, træk vejret dybt og slap af. Det hjælper mig da jeg også er begyndt at sove rigtig dårligt, men det dummeste jeg kan gøre er at begynde at stå op og lave ting.

• #7   24. jul 2011 hvis jeg ikke står op og laver noget, så vender og drejer jeg mig, mine muskler spænder op, jeg får krampe og det gør ondt i kroppen, så jeg er nødt til det når det er for slemt.... hvis bare jeg kunne sætte en finger på en ting som gjore det så svært, men det kan jeg ikke, det er af mange årsager tror jeg, men håber bare så meget på at kunne føde de der 3 uger før termin, så der kun er 14 dage tilbage nu, kunne være så dejligt..

• #8   24. jul 2011 Jeg kom faktisk til at tænke på i dag om det kunne være en idé nu her mens du har Marcus hjemme, at måske få Kim til at tage ham med et eller andet sted hen i løbet af weekenden og så se om du måske kan få hvilet godt imens for man må jo sige at det er hårdt for dig at have Marcus 24 timer i døgnet i 3 uger uden søvn...

Bare en tanke fra den skøre Tante

Kommentér på:
søvnløs og træt af det

Annonce