søvnløs og træt af det {{forumTopicSubject}}
er der andre end mig der har døjet med ikke at kunne falde i søvn, og så vågne ved det mindste??? de sidste 14 dage har jeg vel i snit sovet 2 timer hver nat, og intet om dagen, og jeg er ved at være noget udmattet... nogen der har fået hjælp til det på en eller anden måde??? kan komme med gode råd til at gøre det lettere?? den sidste uge har jeg været alene med min søn på 2 år, og må indrømme jeg synes det er hårdt når jeg bare er så hamrende træt..
jeg går i varmt bad om natten for at finde lidt ro, jeg ser fjernsyn, bruger computeren, tager pamol, jeg har øget mit jern indtag da jeg fik at vide det kunne være det, kamillete, drikker kun vand de sidste timer inden sengetid, får motion om dagen, laver venepumpeøvelser for den væske jeg har i kroppen, har forsøgt at gå både tidligt og sent i seng, går rundt om natten for at finde ro, ja og intet har nogen virkning overhovedet udover tidsfordriv..
så jeg er ved at være desperat, jeg er ikke meget for at fylde min krop med medicin, men hvis der findes noget der kan hjælpe mig og som jeg må tage når jeg er gravid, så er jeg på nuværende tidspunkt klar til det.....
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 1.053
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Var også alene med Oliver i sidste uge og vi skulle bare være igang hele tiden for at jeg kunne glemme lidt hvor udmattet jeg var. håber det bliver bedre denne uge hvor Martin har ferie.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Hold dig i ro, træk vejret dybt og slap af. Det hjælper mig da jeg også er begyndt at sove rigtig dårligt, men det dummeste jeg kan gøre er at begynde at stå op og lave ting.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Bare en tanke fra den skøre Tante
søvnløs og træt af det