{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Bækkenløsning??? {{forumTopicSubject}}

Hej til jeg der har bækkenløsning eller har haft hvordan føles det??
(ved godt det har været oppe før) :0)
jeg har bare sindsyg ondt omme ved lænden ned langs halebenet og ja det er vel bæknet jeg har ondt i ( knoglerne bagved skamlæberne og oppe over Skambenet??? ) det gør så ondt når jeg går eller sidder på en bestemt måde.. gik i seng kl 18 i går fordi det var det eneste jeg kunne holde ud og her til morgen var det faktisk væk men så skulle jeg lige løfte vasketøjs kurven op fra gulvet med vådtvasketøj i og var måtte nærmest smide den igen for så kom det bare igen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bækkenløsning???
  • #1   23. feb 2009 har lige læst det og syntes det lyder lidt mærkeligt..
    det jeg mener er ikke jeg har ondt over skambenet men at jeg har ondt i knoglerne bag skamlæberne og lige over dem og det heder vel skambenet???

• #2   23. feb 2009 Ku måske godt lyde lidt som bækenløsning, men du er nød til at komme til lægen og få det tjekket, har haft det 2 gange og det gør bare R** ondt..

• #3   23. feb 2009 Det med at du har ondt ved skambenet, er faktisk normalt, du skal tænke på at alt giver sig jo for at gøre blads til dit barn smiley

• #4   23. feb 2009 Jeg er sygemeldt med en slem bækkenløsning smiley Altså på mig startede det med at jeg fik ondt i hofterne .. Og nu får jeg både jag i/ved skambenet og halebenet .. Plus at det er en kamp for mig at gå op af bakker og trapper osv ... Det variere fra dag til dag på mig , og nogen dage kan jeg ikk holde ud at sidde ned eller ligge ned ... Men et godt råd er at gå tillægen da du kan døje med det efter fødslen osv hvis du ikk tar hensyn til det .....

• #5   23. feb 2009 kom til lægen ,, jeg bed smerten i mig og tænkte åh hvorfor gør det ondt !! jeg blev så sygemeldt da jeg var halvejs, 1½mdr efter smerterne var begyndt ... kan du stå på et ben ? - ja underligt spørgsmål, men det tjekkede fys og læge ved mig , altså det gjorde ondt, og de skulle se på min lænd og ryg .. de sagde med det samme at den var gal.. nu kan jeg overhovedet ikke stå på et ben.. men prøv om du kan, hvis ikke så skynd dig til læge.-

• #6   23. feb 2009 jeps det er bækkenløsning har haft det igennem 2 graviditeter... men for guds skyld ikke over belast dig.. min mor døjer stadig med bækkenet og det er 14 år siden sidste fødsel og hun kan stadig næsten ikke lave noget.

• #7   23. feb 2009 Okay tak for svarende

Kommentér på:
Bækkenløsning???

Annonce