{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Moster L
Moster L
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 33

forkortet livmoderhals. {{forumTopicSubject}}

hej alle. er der nogen der ved noget om det eller har prøvet det? jeg var ved lægen idag og fik at vide at den kun var cirka to centimeter og helst skulle være tre. og nu skal jeg slappe af til på mandag hvor jeg skal derop igen, da der kan være risiko for at jeg føder for tidligt. er kun i uge 32+1. er der nogen der har prøvet noget lignende og hvordan gik det? alle erfaringer der kan forberede mig lidt er meget velkomne.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forkortet livmoderhals.
  • #1   9. mar 2009 Jeg har nu været sengeliggende lidt over en mdr, pga min livmmoderhals også blev for kort. Jeg var lige knap 28+0 da jeg blev lagt i seng af lægen. Det har så også hjulpet at ligge her, da den ikke er blevet kortere i den forgangne mdr.
    Jeg skal ligge her i 1½ uge endnu, og så må jeg igen komme op og lave noget - ikke at jeg regner med at kunne det, for jeg er ved at være noget besværet.
    Nårh ja - jeg venter forøvrigt tvilinger....

• Moster L
    Moster L Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 33
    #2   9. mar 2009 så det kan godt lade sig gøre at må lave noget igen, puha det var rart at høre for er slet ikke klar til baby.

• #3   9. mar 2009 Da jeg blev sengeliggende, var vi ikke gået igang med at lave børneværelse og var lige kommet igang med at renovere vores entre/baggang. Så jeg har været så stresset af at ligge her og ikke kunne lave noget. Men nu begynder det at ligne noget - børneværelset er snart færdigt, min kæreste er blevet god ttil at lave mad, og jeg må snart komme ud og handle igen.
    Det er pænt hårdt at ligge hele dagen i sengen, men tænk på at det er bedre at du ligger der, end at din baby ligger den samme tid i kuvøse...
    Og så husk at komme op en gang imellem, gå lidt rundt, stik hovedet ud af døren og få en smule frisk luft. Drik en masse vand, så du skal op og tisse, og spis en masse...

• #4   9. mar 2009 jeg var 20 uger henne da jeg begyndte og få et par veer, fordi min da kun var 1,5 cm, så blev sygskrevet fra dags dato.

Kommentér på:
forkortet livmoderhals.

Annonce